اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

سخنان ترامپ ناشی از فروریختن فرمول های ذهنی مقامات آمریکاست

سخنان ترامپ ناشی از فروریختن فرمول های ذهنی مقامات آمریکاست
کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنچه که در نطق ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل ارائه شد، نشان دهنده شخصیت نامتعادل و عصبانی و همچنین فروریختن فرمول های ذهنی مقامات آمریکایی است که امروز در شرایط مساعدی برای اظهارنظر قرار ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ و توهین وی به ملت ایران گفت: سخنان ترامپ در سازمان ملل بدون توجه به منافع ملی آمریکا و جایگاهی که این کشور مدعی آن است، ایراد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: این اظهارات ناشی از سلسله عوامل گوناگونی است که سبب شد ترامپ وارد عرصه تبلیغات علیه ایران و حتی مداخله در امور جمهوری اسلامی شود و سخنانی طرح کند که بیشترین انتقادهای جهانی را درپی داشته است.

,

آمریکا امروز بیش از هر زمانی تحت تسلط و سیطره صهیونیست هاست/ سخنان ترامپ تکرار اظهارات سران کودک کش اسرائیل است

, آمریکا امروز بیش از هر زمانی تحت تسلط و سیطره صهیونیست هاست/ سخنان ترامپ تکرار اظهارات سران کودک کش اسرائیل است,

وی بیان کرد: مهم ترین عامل این امر به تسلط و سیطره ای که صهیونیست ها بر کاخ سفید پیدا کرده اند، بر می گردد که توانسته اند بر تنظیم و تدوین نطق رئیس جمهور آمریکا نیز تاثیر گذارند؛ شاید در چهار دهه گذشته، هیچ زمانی مانند این مقطع، آمریکایی ها تحت تسلط صهیونیست ها نبوده اند.

,

قناد باشی ادامه داد: در واقع نطقی که ترامپ ایراد کرد، همان حرف های نتانیاهو و سران کودک کش اسرائیلی بود که بارها در رادیو اسرائیل طرح شده و همان اظهارات تکراری تبلیغات چی های صهیونیستی بود که در فضاهای رسانه ای پیوسته آن را فریاد می زنند و افکار عمومی جهانی به آن توجهی نمی کند

,

ترامپ با جنجال آفرینی و هوچی گری به دنبال ایجاد تصویر دروغین از قدرت آمریکاست

, ترامپ با جنجال آفرینی و هوچی گری به دنبال ایجاد تصویر دروغین از قدرت آمریکاست,

وی با اشاره به شرایط امروز آمریکا در منطقه و جهان اظهار داشت: آمریکا در موقعیت ضعیفی در خاورمیانه و سایر مناطق قرار دارد و هیچگاه تا این اندازه از نظر سیاسی، اقتصادی و نظامی در ضعف قرار نداشته است؛ لذا ترامپ سعی می کند با جنجال آفرینی، هوچی گری و ادعاهای کاذب، تصویری دروغین از قدرت آمریکا به نمایش بگذارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: البته با توجه به اینکه افکار عمومی از ضعف های آمریکا مطلع هستند، چنین سخنانی نتیجه عکس دارد و نشان دهنده این است که غربی ها به دنبال پنهان کردن ضعف خود هستند اما بااین شرایط و اقدامات نمی توانند به نتیجه برسند.

,

سخنان ترامپ ناشی از فروریختن فرمول های ذهنی مقامات آمریکاست

, سخنان ترامپ ناشی از فروریختن فرمول های ذهنی مقامات آمریکاست,

قناد باشی با بیان اینکه عامل دیگر سخنان ترامپ به شخصیت عصبانی و نگران وی از وضعیت آمریکا برمی گردد، تشریح کرد: باتوجه به افتضاحی که امروز آمریکا در منطقه به آن دچار شده، آنچه که در نطق ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل ارائه شد، نشان دهنده شخصیت نامتعادل و عصبانی و همچنین فروریختن فرمول های ذهنی مقامات آمریکایی است که امروز در شرایط مساعدی برای اظهارنظر قرار ندارند.

,

وی تصریح کرد: البته بخش مهمی از این سخنان به موفقیت های ما در منطقه برمی گردد که تمام توطئه ها و تدابیر مداخله جویانه آمریکا را خنثی کردیم؛ مهم ترین آن در مقطع حاضر اتفاق افتاده که همان از میان بردن اهرم خطرناکی به نام داعش و گروهک های تکفیری است و اینکه توانستیم با هوشمندی و شجاعت مؤثرترین نوع بازدارندگی نظامی را در ایران ایجاد کنیم.

,

موفقیت های جمهوری اسلامی غرب را آزار می دهد/ هرسخن آمریکا علیه ایران نشان دهنده پیشرفت های جمهوری اسلامی است

, موفقیت های جمهوری اسلامی غرب را آزار می دهد/ هرسخن آمریکا علیه ایران نشان دهنده پیشرفت های جمهوری اسلامی است ,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: از سوی دیگر جمهوری اسلامی موفقیت هایی به دست آورده است که جهان اسلام را در آستانه رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی قرار داده و این امری است که غربی ها را آزار می دهد.

,

قناد باشی با بیان اینکه آنچه آمریکا و اسرائیل را در انفعال قرار داده، موفقیت های ماست، خاطرنشان کرد: تلاش های مذبوحانه ترامپ آینه روشن موفقیت های ماست و انفعال او و مقامات رژیم صهیونیستی پیشرفت ما را در منطقه نشان می دهد؛ هر سخن او راجع به ایران به طور غیرمستقیم اذعان به پیشرفت هایی است که انقلاب و نظام اسلامی با همکاری مردم در صحنه های مختلف داخلی و خارجی به دست آورده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه