اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان:

اولین سردخانه ۳۰۰۰ تنی در تنگستان احداث می شود

اولین سردخانه ۳۰۰۰ تنی در تنگستان احداث می شود
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان گفت: بیشترین حجم تولید خرمای کبکاب استان بوشهر در شهرستان تنگستان است که از نظر کیفیت بهترین خرمای کباب در کشور را دارا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردشیر علائی در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: برای ترویج و تشویق کشاورزان برای کشت ارقام تجاری جهاد کشاورزی با در اختیار گذاشتن پاجوش کشت بافت ارقام مجول، پیارم، برخی  اقدام کرده و در حاضر دو هکتار باغ مجول محمود رضایی در شهرستان به بهره برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

علائی ادامه داد: این نوع خرما دارای کیفیت خوب و صادراتی است و برای حمایت از باغداران جهت نگهداری محصولات مجوز احداث یک واحد بسته بندی خرما  و سرد خانه صادر شده است.

,

رئیس جهاد کشاورزی تنگستان اظهار کرد: اولین سردخانه ۳۰۰۰تنی مربوط به شرکت اریا توسعه بیرمی با مدیریت صمد شفیعی در حال احداث است و کمتر از یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

,

وی با اشاره به رضایت باغداران از راه اندازی این واحد تبدیلیی، خاطر نشان کرد:  مجوز یک واحدبسته بندی و احداث سردخانه دیگر نیز صادرشده است  و به زودی عملیات اجرای آن شروع می شود.

,

 رئیس جهاد کشاورزی تنگستان با تقدیر از کشاورزان و باغدران در همکاری در اجرای آبیاری تحت فشار، گفت: برای جلوگیری از هدر رفت آب و استفاده بهینه از این نعمت خدادادی اجرای اینگونه طرح ها لازم است و ازاحداث سردخانه در کنار باغ و مزرعه باغداران و کشاورزان حمایت می کنیم.

,

انتهای پیام/ 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه