اخبار داغ

مدیرآموزش و پرورش شهرستان دشتی خبر داد؛

ورود ۱۰ هزار دانش به ۱۰۵ کلاس درس در دشتی

ورود ۱۰ هزار دانش به ۱۰۵ کلاس درس در دشتی
مدیرآموزش و پرورش شهرستا ن دشتی گفت: تمامی مدارس شهرستان دشتی امروز آماده ورود دانش آموزان به کلاس ها است و ده هزار دانش آموز در 105 کلاس درس در شهرستان دشتی امروز سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس احمد طیبیان مجرد مدیر آموزش و پرور شهرستان دشتی در آغازین روز از مهرماه در جمع دانش آموزان این شهر خورموج گفت: آسایش و آرامش امروز این میهن مدیون فداکاری و خون شهدایی است که آرامش خود را فدای ما کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: دانش آموزان با تای از رشادت های رزمندگان اسلام امسال در سنگر علم و دانش با تمام وجود فعالیت کنند تا بتوانند انسانهای شایسته ای برای این مملکت باشند.

,

طیبیان مجرد اضافه کرد: با توجه به رسالت مهم آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به طور کامل در مدارس اجرا شود و در این راه تمام مراحل علمی و مذهبی و فرهنگی و آموزشی توسط دانش آموزان فرا گرفته شده و تمامی مهارت های لازم برای فردای دانش آموزان به آنها آموزش داده می شود.

,

وی تاکید کرد: یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی کارآمد و خاص برای جامعه می باشد که در این راه اولیاء نقشی مهمی را ایفا می کنند و سهم بسزایی در تربیت نیروی انسانی آینده این مملکت ایفا می کنند.

,

مدیرآموزش و پرورش شهرستان دشتی تصریح کرد: تمامی مدارس شهرستان دشتی امروز آماده ورود دانش آموزان به کلاسها است و ده هزار دانش آموز در 105 کلاس درس در شهرستان دشتی امروز سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

,

وی بیان کرد: امسال سه مدرسه خیر ساز در شهرستان دشتی ساخته خواهد شد که عملیات اجرایی یکی از مدارس هم اکنون شروع شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه