اخبار داغ

فرماندار دشتی:

دانش آموزان مهم ترین رسالت را در جامعه بر عهده دارند

دانش آموزان مهم ترین رسالت را در جامعه بر عهده دارند
فرماندار دشتی گفت: امروز دانش آموزان مهم ترین رسالت را در جامعه بر عهده دارند که همانا فعالیت در سنگر علم و دانش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس غلامرضا مهرجو فرماندار دشتی صبح امروز در آئین بازگشایی مدارس در مدرسه نمونه آزادگان شهر خورموج اظهار داشت: امروز یادآور رشادت های دانش آموزانی است که سنگر علم و آموزش را را رها کرده و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و با اهدا خون پاک خود امنیت بالاترین نعمت الهی را به دانش آموزان امروز هدیه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: وظیفه و تکلیف همه ی ما در نظام جمهوری اسلامی ادامه راه شهیدان و حرکت در سمت و سوی راهی است که شهیدان با خون خود آن را ترسیم کردند.

,

مهرجو اضافه کرد: امسال بازگشایی مدارس مقارن با آغازایام  سوگواری سالار شهیدان است و باید از این فرصت مغتنم برای شناخت بهتر راه و مسلک امام حسین(ع) استفاده کنیم تا جامعه مسیر تکامل  و تزکیه را به خوبی بپیماید.

,

وی افزود: امروز دانش آموزان مهم ترین رسالت را در جامعه بر عهده دارند که همانا فعالیت در سنگر علم  و دانش می باشد، مسیر بشر هر چه با علم تزکیه بیشتر همراه باشد افرادی خاص تر و با دانش تر از دل این سنگر ها بیرون می آید.

,

مهرجو تاکید کرد: توسعه هر کشور برپایه گسترش و افزایش منابع انسانی آن کشور استوار است و هرچه توسعه منابع انسانی و سرمایه انسانی غنی تر باشد پیشرفت کشور با سهولت بیشتر و در مدت زمان کمتری انجام می پذیرد.

,

فرماندار دشتی تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی حرکتی بزرگ و جهشی عظیم برای ایجاد نیروی انسانی با تربیت و تزکیه و بادانش است که اساس حرکت جامعه بر آن استوار است.

,

وی بیان کرد: در شهرستان دشتی توجه ویژه ای در سالهای اخیر بر توسعه زیر ساخت ها صورت گرفته است و تکمیل زیر ساخت های آموزشی در سالهای اخیر به خوبی انجام پذیرفته است.

,

مهرجو خاطر نشان ساخت : در سال جدید 57 کلاس درس جدید احداث می شود که از آن میان 32 کلاس مورد بازسازی  و 24 کلاس نیز احداثی می باشد.

,

وی با اشاره به وجود نعمت خیرین در شهرستان دشتی گفت: تا کنون خیرین مدرسه ساز در شهرستان دشتی مبلغ 3 میلیارد تومان صرف احداث و بازسازی مدارس نموده اند که در سطح استان بی نظیر می باشد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه