اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد

کشف 59 تن مواد مخدر از ابتدای امسال در کرمان

کشف 59 تن مواد مخدر از ابتدای امسال در کرمان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: 59 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری در استان کرمان کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش  آرمان کرمان؛ سردار محمد مسعود زاهدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس کرمان با اشاره به کشف 59 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری در استان کرمان گفت: امسال بیش از 16 درصد کشفیات مواد مخدر کشور در استان کرمان صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی افزود: این مقدار کشفیات مواد مخدر در استان کرمان، بیانگر نقش ارزنده پلیس و مردم کرمان در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر می باشد.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهار کرد: تمرکز ناجا در مبحث مبارزه با مواد مخدر عمدتا به استان های شرقی و جنوب شرق کشور معطوف می شود و تدابیر لازم نیز در این خصوص صورت می گیرد.

,

سردار زاهدیان ادامه داد: به علت تحریم های موجود علیه کشور، تجهیزات و دستگاه هایی که به مبارزه پلیس و کشف مواد مخدر کمک می کنند به سختی تامین می شوند اما به هر شکل با توجه به هدف گذاری های پلیس، تلاش ها برای تامین تجهیزات ادامه دارد.

,

وی ابراز داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از دانش به روز خود و آگاهی از تولید مواد مخدر جدید و صنعتی، استراتژی خود را در مبحث مبارزه با مواد مخدر بر این اساس تنظیم می کند و رصد دقیقی در این خصوص انجام می شود.

,

سردار زاهدیان با تاکید بر اهمیت ارائه هشدارهای مناسب در جهت پیشگیری از اعتیاد و صدمات جبران ناپذیری که مواد مخدر گاها به خانواده ها وارد می کند، گفت: هشدارهای موثری از سوی پلیس به سوی جامعه مطرح می شود و البته لازم است تمامی دستگاه های متولی در این امر نیز همکاری و همفکری مناسبی با پلیس داشته باشند.

,

این مقام انتظامی در پاسخ به اینکه پلیس چه برنامه و اقداماتی در جهت انهدام باندهای فروش مواد مخدر در فضای مجازی انجام داده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در فضای مجازی و فعالیت های عناصر فرصت طلب، پلیس رصد و رسیدگی به این حوزه را به صورت جدی دنبال می کند و چندین کارشناس نیز در استان ها به این موضوع می پردازند.

,

سردار "هادی نژاد" معاون مقابله و عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر در شش ماهه ابتدایی سال جاری موفق به کشف بیش از 400 تن مواد مخدر شده است که این موضوع به تلاش عالی ماموران برمی گردد.

,

وی افزود: 75  درصد کشفیات صورت گرفته، به استان های شرقی کشور مربوط می شود.

,

سردار هادی نژاد اظهار داشت: با به برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه تاکید وزیر کشور، امکانات مناسبی برای مبارزه بهتر با قاچاق مواد مخدر فراهم می شود.

,

سردار "رضا بنی اسدی فر" فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف نزدیک به 9 تن مواد مخدر در استان در شهریور ماه، ابراز داشت: در این رابطه 4 نفر قاچاقچی به هلاکت رسیده اند.

,

وی افزود: همچنین با تلاش خوب ماموران پلیس کرمان، 200 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه