اخبار داغ

رئیس پلیس راه خراسان رضوی اعلام کرد:

آغاز کنترل فنی ناوگان بار و مسافربری در جاده‌های خراسان رضوی

آغاز کنترل فنی ناوگان بار و مسافربری در جاده‌های خراسان رضوی
رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اعلام اینکه طرح کنترل فنی ناوگان بار و مسافربری در جاده‌های این استان از روز شنبه اول مهر آغاز شد، گفت: این طرح از امروز دست کم به مدت یک هفته در جاده‌های استان، مبادی ورودی و خروجی، پایانه های مسافربری و باربری اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ هادی امیدوار در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه طرح کنترل فنی ناوگان بار و مسافربری در جاده های این استان از روز شنبه اول مهر آغاز شد، گفت: این طرح از امروز دست کم به مدت یک هفته در جاده‌های استان، مبادی ورودی و خروجی، پایانه های مسافربری و باربری اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با بیان این موضوع که در این طرح وضعیت فنی، تجهیزات داخلی، وضعیت ظاهری و ملزومات ناوگان مزبور کنترل و در صورت وجود نقص اقدامات قانونی لازم انجام می شود، بیان داشت: همچنین از امروز علاوه بر اجرای این طرح بیشترین تمرکز تیم های گشتی بر روی شش تخلف حادثه ساز شامل سرعت، سبقت، انحراف به چپ، نداشتن کمربند ایمنی سرنشینان عقب، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی و نقص سیستم روشنایی خواهد بود.

,

 

,

وی در ادامه سخنان خود افزود: برای ارتقای ایمنی جاده ها و کاهش تلفات جاده ای، شناسایی نقاط حادثه خیز، مهمترین علل تصادفات و استخراج و تحلیل آمار مربوطه در دست انجام است.

,

 

,

امیدوار با اشاره به فعالیت شبانه روزی 140 تیم گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده های استان، تصریح کرد: طی سال جاری مسیرهای شمال این استان شامل جاده های مشهد - چناران، قوچان - درگز و قوچان - سبزوار بیشترین تلفات جاده ای استان را داشته اند.

,

 

,

رئیس پلیس راه خراسان رضوی انحراف به چپ و عدم توجه به جلو را از مهمترین علل وقوع سوانح در این جاده ها دانست.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه