اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ بازگشایی مدارس در بروجن نواخته شد

زنگ بازگشایی مدارس در بروجن نواخته شد
زنگ بازگشایی مدارس امروز همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه مجتهده امین بروجن نواخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، زنگ مهر در نخستین روز از سال تحصیلی جدید با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بروجن در دبیرستان دخترانه مجتهده امین به صدا درآمد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان بروجن ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: نقش دانش‌آموزان در دفاع مقدس بسیار چشم‌گیر بود و به این دلیل باید بر تبین نقش آنها تلاش کرد.

محمود زمانی با بیان این که دانش‌آموزان از افراد بسیار فعال در جبهه‌های جنگ بوده‌اند، ادامه داد: بسیجی بودن یک ارزش است و بسیجیان دلاور در طول دفاع مقدس حماسه های فراوان آفریدند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در همه مراحل حضور جوانان و نوجوانان را تجربه کرده است، افزود: نقش دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس بسیار چشمگیر بوده است.

مسئول بسیج دانش آموزی بروجن ادامه داد: آشنایی دانش آموزان با رشادت‌های نوجوانان بسیجی در زمان جنگ تحمیلی فرهنگ مقاومت و پایداری در مقابل دشمن را در آنها تقویت می‌کند.

زمانی ادامه داد: دانش‌آموزان با رشادت و اقتدار در صحنه‌های جنگ تحمیلی حضور یافتند به‌ گونه‌ای که نام شهیدان دانش‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

وی با بیان این که دانش آموزان در کلاس های درس با الگو گرفتن از شهدای دانش آموز راه مقابله با دسیسه های دشمنان را می آموزند، ادامه داد: شهدای دانش آموز به عنوان بهترین الگو برای دانش آموزان و آینده سازان کشور محسوب می شوند.

زمانی همچنین گفت: دانش آموزان امسال با نواخته شدن زنگ حسینی سال تحصیلی خود را به یاری سالار شهیدان آغاز کردند و با الگو گرفتن از واقعه عاشورا و فرهنگ عاشورایی در مسیر امام حسین (ع) قدم می بردارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه