اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دفاع مقدس، استمرار حرکت عاشورای حسینی است/فرهنگ شهادت و ولایت پذیری مهمترین رمز پیروزی رزمندگان اسلام

دفاع مقدس، استمرار حرکت عاشورای حسینی است/فرهنگ شهادت و ولایت پذیری مهمترین رمز پیروزی رزمندگان اسلام
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس مقابل با تأسی از امام خود برای اقامه حق در مقابل دشمنان قد علم کردند و نصرت خدا را نیز در مقابل خود دیدند. دفاع مقدس، استمرار حرکت عاشورای حسینی است/فرهنگ شهادت و ولایت پذیری مهمترین رمز پیروزی رزمندگان اسلام
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با تاکید بر اینکه هدف دشمن در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: جوانان ما برای حفظ، استقلال و تمامیت ارضی این کشور و حفظ دین، قرآن و میهن اسلامی با اطاعت از ولایت و رهبری در برابر دشمن ظالم ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی به فرموده امام(ره) در خصوص جنگ ناجوانمردانه کشور بعث عراق بخصوص کشورهای حامی اشاره کرد و افزود: حضرت امام(ره) فرمودند«جنگ ما جنگ حق علیه باطل، جنگ فقر و غنا و جنگ ایمان و رذالت بود».

,

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رمز ماندگاری و پیروزی دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت، ایمان و اعتقاد به خداوند، اخلاص، اطاعت از رهبری و ولایت‌پذیری، فرهنگ شهادت طلبی و فرهنگ عاشورا بود.

,

گلشن زاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ودیعه و امانت الهی است که باید با حرکت در مسیر شهدا و اهداف آنان از این نظام، و ارزش دینی و معنوی آن دفاع کنیم تا به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) سپرده شود.

,

وی بیان کرد: انقلاب تمام شدنی نیست، بلکه همیشه در حال رشد و تعالی است و ما باید در حفظ و نگاهداشت آن کوشا باشیم.

,

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به این که کشور در طول جنگ تحمیلی در زمینه تامین تجهیزات با مشکل روبرو بود، گفت: از نظر تجهیزات جنگی سختی های زیادی برای رزمندگان کشور وجود داشت، و رزمندگان با کمترین امکانات و تجهیزات جنگی به مقابله با دشمن متجاوز ایستادند.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه اکنون از توان نظامی و اقتصادی بالایی برخورداریم، تصریح کرد: قدرت موشکی و نظامی موجود در ایران و قرار گرفتن در اوج اقتدار به برکت خون شهیدان و رشادت رزمندگان کشورمان است، این عظمت نظام جمهوری اسلامی است که با موشک های خود نفس دشمن را در سینه حبس کرده است.

,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، استمرار حرکت عاشورای حسینی بود، گفت: دفاع مقدس ملت ایران نیز برگرفته از قیام امام حسین(ع) است، ملت ایران نیز در ۸ سال دفاع مقدس مقابل با تأسی از امام خود برای اقامه حق در مقابل دشمنان قد علم کردند و نصرت خدا را نیز در مقابل خود دیدند.

,

گلشن زاده خاطرنشان کرد: شهید "حججی‌ها"هم، به امام حسین(ع) اقتدا کردند و مشتاقانه در راه حفظ اسلام و قرآن جان دادند و  درس استقامت و ایثار به جهانیان آموختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه