اخبار داغ

امام جمعه شهر کوهپایه:

دولت ها و سازمان کنفرانس اسلامی، قطع رابطه با میانمار را در دستور کار خود قرار دهند

دولت ها و سازمان کنفرانس اسلامی، قطع رابطه با میانمار را در دستور کار خود قرار دهند
امام جمعه شهر کوهپایه گفت: جنایت دولت میانمار علیه مسلمانان به شدت محکوم است و دولت ها و سازمان کنفرانس اسلامی، قطع رابطه با میانمار را در دستور کار خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ حجت الاسلام احمد شاکری در گفتگویی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه دین مبین اسلام و بر مبنای فقه جعفری است و بر همین اساس هر حرکتی در هر سطحی باید بر مبنای اسلام باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

امام جمعه شهر کوهپایه افزود: در منطقه ای که ما زندگی میکنیم با تمام آشوب هایی که در اطراف ما موجود است، جمهوری اسلامی در امنیت کامل قرار دارد و اگر این آرامش را با دید منصفانه نگاه کنیم می فهمیم که این ارامش به مدافعان حرم برمی گردد.

,

وی گفت: در این روزها جنایات سنگین علیه مسلمانان میانمار از طرف دولت و ارتش میانمار با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت میگیرد که قابل توصیف نیست و این جنایت توسط هر مسلمانی محکوم است.

,

حجت الاسلام شاکری بیان کرد: قساوت قلب بودایی های میانمار به جایی میرسد که هیچ رحمی در وجودشان نیست و جنایت های هولناکی انجام میدهند که این مسئله باید مورد تجزیه تحلیل مسلمانان و غیر مسلمانان قرار گیرد همانگونه که حضرت رسول(ص) فرمودند:« اگر کسی شنید که منادی ندا میدهد ای مسلمانان به داد مابرسید ومسلمان جوابش را ندهد مسلمان نیست. »

,

وی با بیان اینکه امروز مردم میانمار بازبان بی زبانی درخواست کمک دارند؛ تاکید کرد: دولت ها و سازمان کنفرانس اسلامی محکومیت جدی در پیش گیرند و قطع رابطه با میانمار را در دستور کار خود قرار دهند و این مطلب در کلام حضرت علی(ع) اشکار است که میفرمایند: «یاورمظلوم ودشمن ظالم باشید. » و این فرمایش می طلبدکه ما دوستی و همبستگی خود را اعلام بداریم که قدم اول دعا و قدم دوم کمک مالی ما میتواند برای انها باشد.

,

امام جمعه شهر کوهپایه اظهار کرد: حوادث منطقه باید درس عبرت باشد که کشورهای اسلامی اتحاد خود را به دست اورند.

,

حجت الاسلام شاکری امام جمعه شهر کوهپایه در پایان صحبت های خود خواستار کمک های دولتی به مردم مظلوم خصوصا مسلمانان و خصوصا مردم میانمار شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه