اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا:

دفاع مقدس و عاشورا اهداف مشترک دارند/ ترامپ فردی سبک مغز و فریبکار است و باید از ایران عدزخواهی کند

دفاع مقدس و عاشورا اهداف مشترک دارند/ ترامپ فردی سبک مغز و فریبکار است و باید از ایران عدزخواهی کند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا گفت: مطالبی که ترامپ در مورد ایران در سازمان ملل به زبان آورد،توهین به مردم ایران است و باید از مردم ایران عذر خواهی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر دنا؛ سرهنگ علی ستوده نیا صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان دنا ضمن تسلیت ماه محرم و تبریک هفته دفاع مقدس، تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس را ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ حماسی و عاشورایی دانست و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت ، شهامت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که به رهبرکبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در صحنه های نبرد حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,

ستوده نیا هدف روز عاشورا و ۸ سال دفاع مقدس را یک هدف واحد دانست و افزود:هدف روز عاشورا و قیام امام حسین و هشت سال دفاع مقدس برای امر به معروف و نهی از منکر بود و در هر دو واقعه برای زنده نگه داشتن شعار هیهات من‌الذله تلاش گردید.

,

سرهنگ دوم پاسدار ستوده نیا اشاره به پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی کرد و بشارت پیدا شدن جسد این شهید جوان مدافع حرم را داد و گفت:طبق اخبار موثق پیکر مطهر شهید حججی پیدا گردیده است و قرار است پیکر بی سر این شهید در روزهای پیش رو و در ایام ماه محرم به کشور انتقال داده شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا سخنان رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل را توهین به مردم ایران دانست و گفت:سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که یک فرد سبک مغز، جنگ طلب و فریبکار است  برگ ننگین جدیدی برای رژیم فاسد آمریکا بود،و  مطالبی که ترامپ در مورد ایران در سازمان ملل به زبان آورد،توهین به مردم ایران است و باید از مردم ایران عذر خواهی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه