اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور:

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در باخرز به صدا در آمد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در باخرز به صدا در آمد
همزمان با اول مهرماه، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان باخرز به صدا در آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام باخرز،  همزمان با آغاز سال تحصیلی 97-96، زنگ شروع مدارس در شهرستان باخرز با حضور جمعی از مسئولین به صدا در آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سلام باخرز,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین مهدی امجدی زاده امام جمعه شهرستان باخرز در این مراسم، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمان گفت: اگر زندگی انسان به سمت پروردگار متعال سوق پیدا کند، یک زندگی سالم و حقیقی است و هر مسیری غیر از مسیر پرودگار، انحطاط و عقب ماندگی را به دنبال خواهد داشت.

,

 

,

وی افزود: حرکت در مسیر خداوند به دو گام مهم و اساسی انتخاب و استقامت نیاز دارد و اول باید راه خدا را انتخاب کرد و سپس در مسیر رسیدن به پرودگار متعال استقامت و صبر به خرج دهد تا از این مسیر خارج نشود.

,

 

,

امام جمعه شهرستان باخرز، با اشاره به اهمیت تحصیل علم اظهار داشت: دانش آموزان در راه تحصیل علم باید اهتمام و تلاش زیادی داشته باشند و با صبوری و استقامت برای رسیدن به هدف خود در مسیر درست حرکت کنند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین امجدی زاده به همزمانی آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: واقعیت حضور شهدا در قله های عظمت این است که در مسیری که انتخاب کردند، استقامت و ایستادگی را در پیش گرفتند و امروز نوبت ما و شما است که راه شهدا را ادامه دهیم و آنها را الگوی خود در مسیر زندگی انتخاب کنیم تا به مقام قرب الهی برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه