اخبار داغ

معاون فرماندار نیر خبر داد:

پیشرفت 85 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر

پیشرفت 85 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر
مهدی بخشی در بازدید از اجرای پروژه فاضلاب شهر نیر گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت فیزیکی 85 درصد درحال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، مهدی بخشی معاون فرماندار شهرستان نیر در بازدید از اجرای پروژه فاضلاب شهر نیر گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر که یکی از مهمترین پروژه های شهرستان است که با پیشرفت فیزیکی 85 درصد درحال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

وی گفت: تاکنون برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان هزینه شده که برای اتمام این پروژه 2 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

,

 

,

بخشی به اجرای پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر هم اشاره کرد و گفت: تاکنون 23 کیلومتر از شبکه فاضلاب  شهر نیر کار شده و 5/5 کیلومتر دیگر باقی مانده که به اتمام برسد.

,

 

,

وی گفت: پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت فیزیکی 75 درصد درحال اجراست و تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن نیز یک میلیاردو 500 میلیون تومان دیگر نیاز است.

,

 

,

معاون فرماندار نیر در ادامه به اجرای پروژه پساب فاضلاب شهری نیر هم اشاره کرد و گفت: خط انتقال این پساب 9/5 کیلومتر است که با پیشرفت فیزیکی 35 درصد در حال اجراست  و تاکنون برای اجرای آن یک میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن یک میلیارد دیگر اعتبار نیاز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه