اخبار داغ

استاندار اصفهان در آئین بازگشایی مدارس:

آقا محسن حُججی از شاگردان مدرسه عشق حسین است

آقا محسن حُججی از شاگردان مدرسه عشق حسین است
استاندار اصفهان گفت: همه شهیدان سرافراز جمهوری اسلامی و شهید رعنایمان آقا محسن حججی از شاگردان مدرسه عشق حسین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، رسول زرگرپور صبح امروز در مراسم آیین بازگشایی مدارس استان اصفهان اظهار کرد: مهر دانایی بار دیگر فرا رسید و کوچه‌باغ‌های تعلیم و تربیت را سرود شادمانی فراگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه سال تحصیلی جاری به خاطر همزمانی با عاشورا و دفاع مقدس از برکت خون پاک شهیدان بهره‌های فراوانی خواهد داشت، گفت: اگر آرمان خداجویی، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی داشته باشیم، اگر افق‌های سعادت اخروی را در نظر بگیریم آنگاه  همه سرزمین‌ها کربلا و همه ماه‌ها محرم می‌شود.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران با همین شور و شیدایی صحنه‌های دفاع از حرم را به نمایش گذاشت، اظهار کرد: ملتی که تربیت‌یافته مکتب امام حسین (ع) است هیچ‌گاه این پرچم عاشورا را بر زمین نخواهد گذاشت.

,

زرگرپور تصریح کرد: همه شهیدان سرافراز جمهوری اسلامی و شهید رعنایمان آقا محسن حججی از شاگردان مدرسه عشق حسین علیه السلام هستند.

,

استاندار اصفهان با بیان اینکه امنیت، آرامش، سعادت و اعتبار کشورمان مرهون خون شهیدان است، گفت: اینکه خویش را از این دریای بزرگ باور کنیم، اینکه بدانیم به هیچ قیمت در برابر ستمگران و قلدران کمر خم نکنیم و همچون کوه استوار و پرچم مقاومتمان در تمام تاریخ اهتزاز بماند باید بدانیم جهاد انواع گوناگونی دارد، خوب درس دادن و خواندن و شایسته تربیت شدن و صدای مظلومان را شنیدن از قرابت‌های گوناگون جهاد در راه خداست.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه