اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان مطرح کرد

کسب رتبه اول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط آموزش‌وپرورش استان اصفهان/ ۸۶۰ هزار دانش‌آموز در کلاس درس حاضر شدند

کسب رتبه اول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط آموزش‌وپرورش استان اصفهان/ ۸۶۰ هزار دانش‌آموز در کلاس درس حاضر شدند
مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به کسب رتبه اول این مجموعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: ۸۶۰ هزار دانش‌آموز در ۴۱ منطقه و شهرستان تعلیم و تربیت در سال جدید را آغاز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، صبح امروز در آیین نواختن زنگ مقاومت استان اصفهان در هنرستان شهدای فرهنگی نجفآباد با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: برای دومین بار در دولت تدبیر و امید زنگ آغاز سال تحصیلی در شهرستان نجف‌آباد نواخته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد حسین قائدی ها، گفت: امروز زنگ بازگشایی مدارس سال تحصیلی جدید در هنرستان شهدای فرهنگی که قبلاً محل تحصیل شهید حججی بوده است، به صدا درخواهد آمد.

,

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در این چند سال وضعیت خوبی داشته است، اظهار کرد: کسب رتبه اول در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیاده سازی دولت الکترونیک جز افتخارات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان است.

,

قائدی‌ها با اظهار اینکه امروز شاهد بازگشایی مدارس هستیم، گفت: 860 هزار دانش‌آموز در 41 منطقه و شهرستان وارد مدارس و مشغول تعلیم و تربیت می‌شوند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ اظهار کرد: امروز خانواده شهدای مدافع حرم این مراسم را مزین کرده‌اند.

,

* برای گرامیداشت علم و عمل در کنار هم جمع شده‌ایم

, * برای گرامیداشت علم و عمل در کنار هم جمع شده‌ایم, * برای گرامیداشت علم و عمل در کنار هم جمع شده‌ایم,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسناتی، امام‌جمعه نجف‌آباد با اشاره به آغاز سال تحصیلی در هنرستان شهدای فرهنگی را دارای پیام عنوان کرد و گفت: هنرآموزی برای خدمت به جامعه یکی از مهم‌ترین این پیام‌ها است.

,

وی با اشاره به آغاز ایام سوگواری برای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، گفت: سوره والفجر سوره اباعبدالله الحسین است این سوره نهایت سیر انسان است.

,

حجت‌الاسلام حسناتی کربلا را نمایش اوج عزت و شرافت بیان کرد و افزود: کسانی که علم و عمل به همراه نداشته باشند در زمان جدایی روح از دنیا حسرت می‌خورد که چرا برای خود چیزی نفرستاده است.

,

امام‌جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه امروز برای گرامیداشت علم و عمل در کنار هم جمع شده‌ایم،‌ اظهار کرد: کاری غیر از جهاد علمی، اخلاقی، کبیر، اصغر و اکبر نداریم.

,

وی با اشاره به ایثارگری‌ها و تقدیم شهدای زیاد از شهرستان نجف‌آباد، گفت: این موضوع چیزی نیست جز تعلیم عالمان، معلمان، فقها و بزرگانی که دین‌مداری را از قرآن و عترت انجام دادند.

,

حجت‌الاسلام حسناتی تأکید کرد: شهید حججی در کنار مکتب تعلیم و تربیت اسلامی به این مقام رسید.

,

امام‌جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه تکلیف مسئولان در این زمانه بسیار سخت است، اظهار کرد: مسئولان باید خیلی به‌صورت جهاد گونه کار کنند.

,

وی حضور امروز را تجلیل از علم عنوان کرد و افزود: این حضور تجلیل از ایثار، معنویت، تعلیم و تربیت و ایمان است.

,

حجت‌الاسلام حسناتی با بیان اینکه این شهرستان با کمبود امکانات مواجه است، گفت: بیش از 50 مدرسه در این شهرستان دونوبته است.

,

* تقدیم 750 شهید دانش‌آموز از شهرستان نجف‌آباد به انقلاب اسلامی

, * تقدیم 750 شهید دانش‌آموز از شهرستان نجف‌آباد به انقلاب اسلامی, * تقدیم 750 شهید دانش‌آموز از شهرستان نجف‌آباد به انقلاب اسلامی,

مهدی ابراهیم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه این شهرستان بیش از دو هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: از این تعداد 750 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی‌شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه