اخبار داغ

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

دهمین یادواره شهدای روستای ابوالخیر شرق اصفهان برگزار شد+ تصاویر

دهمین یادواره شهدای روستای ابوالخیر شرق اصفهان برگزار شد+ تصاویر
دهمین یادواره چهار شهید روستای ابوالخیر از توابع بخش بن رود اصفهان، با حضور مسئولان استانی و محلی در مسجد جامع روستای ابوالخیر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛  دهمین یادواره چهار شهید روستای ابوالخیر شرق اصفهان، عصر دیروز، با حضور مسئولان استانی و محلی، جانبازان شرق اصفهان و بخش بن رود و همچنین خانواده معظم شهدا در مسجد جامع روستای ابوالخیر بخش بن رود برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف در این یادواره گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش ها به نسل جوان است چرا که نسل سوم و چهارم زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند.

,

حجت الاسلام محسن طالب پور بیان کرد: اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه ها به خاطر جان فشانی های شهیدان بوده است و بزرگترین انقلاب دینی  را حضرت امام خمینی(ره) ایجاد کردند.

, حجت الاسلام محسن طالب پور بیان کرد: اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه ها به خاطر جان فشانی های شهیدان بوده است و بزرگترین انقلاب دینی  را حضرت امام خمینی(ره) ایجاد کردند.,

 

,

وی افزود: باید یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده بماند و تحقق این امر این است که خانواده های آنها را احترام بگذاریم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشگر 8نجف اشرف یاد آورشد: نباید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور فراموش شود و نسل امروز جنگ و انقلاب را ندیده اند بنابراین باید دستاوردهای انقلاب به جوانان به خوبی بیان و تبیین شود.

,

حجت الاسلام طالب پور گفت: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود.

,

 

,

احمد صادقی بخشدار بن رود، در سخنانی به تبیین نقش شهدا در تکوین و بقای انقلاب اسلامی پرداخت و ولایتمداری و اطاعت از مقام معظم رهبری را بهترین راه برای حفظ دستا‌وردهای خون شهدا دانست.

,

وی بیان کرد: انقلاب ما با خون شهدای این نظام به این درجه از قدرت و اقتدار رسیده است و پاسداشت یاد شهدا مهمترین وظیفه ما است.

,

وی گفت: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و ما باید شهدا را در همه حال حاضر در برابر خود ببینیم و در ادامه راه شهدا و عمل به وصایای انان ثابت قدم باشیم.

,

25 جانباز شرق اصفهان و خانواده چهار شهید روستای ابوالخیر در این مراسم تقدیر شدند.

,

اولین شهید دوران دفاع مقدس در شرق اصفهان شهید حسن اسماعیلی از روستای ابوالخیر که در سال 1360 در منطقه عملیاتی دارخوئین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

پخش کلیپ، سرود، خاطره گویی و سخنرانی از دیگر برنامه این یادواره بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه