اخبار داغ

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

اقتدار و استواری پیام هفته دفاع است

اقتدار و استواری پیام هفته دفاع است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به سخنان بی پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت:سخنان ریاست جمهوری ایران در سازمان ملل نشان داد که ایران در برابر قلدرها سرتعظیم فرو نخواهد آورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ایل بانو، علی محمد احمدی صبح امروز در مراسم به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت که در مدرسه شاهد یاسوج برگزار شد به تقارن هفته دفاع با ایام محرم و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت:هر کدام از این مناسبت ها و ماهها پیامی پیامی دارند که باید همه ما با پیام ان اشنا و به عنوان سرفصل مسیر از انها استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

احمدی به پیام ماه محرم و الحرام و زنده مانده این فرهنگ زنده تاریخ اشاره کرد و افزود:پیام ماه محرم، دغدغه دین است پیامبران ما این همه رنج را برای دین تحمل کردند و امروز وظیفه ماست به عنوان رهروان پیامبران و امامان بزرگ دین مبین اسلام، دغدغه دین را داشته باشیم.

,

راه و روش مسئولان دغدغه حسینی باشد

, راه و روش مسئولان دغدغه حسینی باشد, راه و روش مسئولان دغدغه حسینی باشد,

وی خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی و اصلی محرم دین اسلام بوده و هست و اگر دغدغه مردم و مسئولان دغدغه دین نباشد آنها حسینی نیستند.

,

استاندار یکی از پیام مهم و اصولی هفته دفاع را حفظ انقلاب و خط ولایت فقیه دانست و افزود: پیام هفته دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست، رشادت هایی که جوانان این مرز و بوم در اویل انقلاب برای پاسداری از این مرز و بوم برای خونها و جانها دادند.

,

اقتدار و استواری پیام هفته دفاع

, اقتدار و استواری پیام هفته دفاع , اقتدار و استواری پیام هفته دفاع ,

احمدی پیام هفته دفاع را استواری و اقتدار داخلی و زیر بار زور نرفتن دانست و گفت: پیام و مفهوم کلی هفته دفاع مقدس این است که ملتی که از امام حسین(ع) پیروری می کند زیر بار هیچ  ابر قدرتی نخواهد رفت.

,

در برابر قلدرها خواهیم ایستاد

, در برابر قلدرها خواهیم ایستاد, در برابر قلدرها خواهیم ایستاد,

وی در ادامه به سخنان ریاست محترم جمهوری در سازمان ملل اشاره کرد و گفت:سخنان ریاست جمهوری در سازمان ملل نشان داد که ایران در برابر قلدرها سرتعظیم فرو نخواهد آورد.

,

استاندار با تشریح مواضع دکتر روحانی در سازمان ملل در پاسخ به اتهامات ترامپ علیه ایران تاکید کرد و افزود: ایران اسلامی در 38 سال گذشته زیر بار هیچ ظلمی نرفته و مطمئن باشید این راه ادامه دارد .

,

احمدی گفت:اگر بخواهیم راه انقلاب اسلامی را ادامه دهیم باید در حوزه علمی به پیش برویم و توسعه مباحث علمی راه پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود .

,

وی با بیان اینکه راه علم و دانش می تواند سبب شکوفایی انقلاب ایران اسلامی در تمام ادوار باشد ، اظهار داشت : وظیفه دانش آموزان و معلمان ایران اسلامی در این راه بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود .

,

استاندار در ادامه به پیام مهراشاره داشت و افزود:اگر میخواهم مسیر اباعبدالله حسین(ع) و دفاع مقدس را ادامه دهیم باید در عرصه علمی موفق و توانمند باشیم.

,

حربه دشمن در جنگ نرم است

, حربه دشمن در جنگ نرم است, حربه دشمن در جنگ نرم است,

احمدی به جنگ نرم و حربه دشمن برای هجوم به ایران اسلامی در این جنگ اشاره کرد و افزود: امروز جنگ دنیا جنگ نرم است اما می طلبد در دنیای کنونی هم در عرصه مستقیم نظامی مجهز و جنگنده نوین داشته باشیم و هم در عرصه علم باید موفق تر باشیم.

,

وی در ادامه به توسعه سواد دیجیتال در عرصه دانش آموختگی دانش آموزان نیز اشاره داشت و افزود: فصل اول دانش آموزان امروز باید سواد دیجیتال و کارآفرینی باشد و اگر در این موارد موفق باشیم می توانیم پیام دفاع مقدس و محرم را نشان دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه