اخبار داغ

فرماندار کاشمر:

ایجاد روحیه انقلابی و مدیریت جهادی باید از دوره دانش‌آموزی آغاز شود

ایجاد روحیه انقلابی و مدیریت جهادی باید از دوره دانش‌آموزی آغاز شود
فرماندار کاشمر تأکید کرد: روحیه انقلابی و مدیریت جهادی باید از دوره دانش آموزی و توسط معلمان آغاز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر محمدحسن فرهادی امروز در آیین بازگشایی مدارس کاشمر در دبیرستان فاطمیه این شهرستان اظهار داشت: فرهنگ و تمدن ایران با اسلام بزرگ و منویات آموزگار بزرگ شهادت یعنی امام حسین(ع) پیوند خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون عاشوراست و کلاوم جاودانه امام راحل(ره) که فرمودند خون بر شمشیر پیروز است در تاریخ ماندگار شد.

,

 

,

فرماندار کاشمر خاطرنشان کرد: کلام ارزنده حکیم فرزانه انقلاب، مقام معظم رهبری در باب عاشورا حیرت‌آور است که باید بدانیم ملتی که دارای اندیشه و فرهنگ اصیل باشد و به سرچشمه جوشانی وصل باشد همیشه زنده است.

,

 

,

وی افزود: انسان‌هایی که سخنان فاخر می‌گویند و دارای تمدن هستند در دنیا ارزشمند شمرده می‌شوند.

,

 

,

فرهادی خاطرنشان کرد: در اتفاق اخیری که در سازمان ملل رخ داد، دیدیم که سخنان سخیف، زشت و بی‌مبنای رییس جمهور آمریکا در برابر سخنان رییس جمهور ما به عنوان نماینده ملت ایران قرار گرفت و دنیا این تفاوت را به خوبی مشاهده کرد.

,

 

,

وی اظهار داشت: شما معلمان و دانش‌آموزان زمینه‌ساز تربیت انسان‌هایی هستید که کلامشان زیبنده یک ملت دلاور است.

,

 

,

فرماندار کاشمر تصریح کرد: امروز کلام و سخن و مواضع ما منبعث از پنج هزار معلم شهید و 36 هزار دانش‌آموز شهید است و امروز ما افتخار می‌کنیم که ملت ما در یک وحدت صمیمانه پشت سر رهبر انفلاب و همگام با دولت و با همراهی جمیع مردم پای کار انقلاب است.

,

 

,

فرهادی گفت: لازم است ویژگی‌های یک دانش‌آموز موفق مطرح شود تا بر اساس آن دانش‌آموزان ما سال تحصیلی خوبی را شروع کنند و باید بدانیم اینکه مقام معظم رهبری همواره بر روحیه انقلابی و مدیریت جهادی تأکید می‌کنند ایجاد این روحیه باید توسط معلمان در بین دانش‌آموزان آغاز شود.

,

 

,

وی ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند زمینه ساز تمدن اسلامی باشند و لذا ما باید تعلیم و تربیت آنان را جدی بگیریم و خود دانش‌آموزان هم باید کسب علم را جدی بگیرند چرا که جهاد علمی نیاز امروز جامعه ماست.

,

 

,

فرماندار کاشمر اظهار داشت: علاوه بر کسب و آموزش علم باید تربیت تمام ساحتی مد نظر باشد و طهارت اخلاقی را که دانشمندان بزرگ تاریخ ما در عمل نشان داده‌اند به دانش‌آموزان خود آموزش دهیم.

,

 

,

وی افزود: دانش‌آموزان باید اهل مطالعه غیر درسی هم باشند تا پاکی اندیشه پیدا کنند.

,

 

,

فرهادی خاطرنشان کرد: رعایت و آموزش ادب، ادب کلامی، احترام به معلم و پدر و مادر و رعایت حقوق شهروندی از دیگر مواردی است که دانش‌آموزان ما باید در کنار کسب علم آموزش ببینند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه