اخبار داغ

رادفر:

آذربایجان غربی رنگ و بوی ایثار و شهادت به خود می گیرد/فرمانداران و دستگاه های اجرایی برای برگزاری کنگره ملی ۱۲هزار شهید استان بسیج شوند

آذربایجان غربی رنگ و بوی ایثار و شهادت به خود می گیرد/فرمانداران و دستگاه های اجرایی برای برگزاری کنگره ملی ۱۲هزار شهید استان بسیج شوند
مسئول کمیته سیاستگذاری یادواره های کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی گفت: تمامی مدیران و دستکاه های دولتی و حاکمیتی وظیفه دارند که تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر برگزاری این کنگره ملی تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رادفر در گفت و گو با اروم نیوز، درباره کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، گفت: در تمام شهرستان ها تا برگزاری مراسم ویژه کنگره برنامه هایی اجرا می شود. در این ایام آذربایجان غربی فضای ایثار و شهادت به خود گرفته تا بتوانیم از شهدای دفاع مقدس یاد کنیم و حماسه ها و ایثارگری های آن ها را بزرگ بداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: در روزهای منتهی به برگزاری مراسم ویژه کنگره با اجرای برنامه های مختلف سعی می شود تا ۱۲ هزار شهید استان در سطح ملی مطرح شده و به گوش مردم کشور برسد که آذربایجان غربی همچنان استوار بوده و باب شهادت نیز همچنان در این استان باز است.

,

وی، خاطرنشان کرد: دستورالعمل تشکیل کمیته شهرستانی کنگره به ریاست فرماندار و دبیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ها به تمام فرمانداران ابلاغ شده است.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی، با اشاره به حضور ادارات مختلف در کمیته های مربوط به این کنگره گفت: تمامی مدیران و دستکاه های دولتی و حاکمیتی وظیفه دارند که تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر برگزاری این کنگره ملی تلاش کنند.

,

وی، با اشاره به همکاری فرمانداران و مسئولین دستگاه های اجرایی استان در برگزاری هر چه بهتر این کنگره تاکید کرد و گفت: فعالیت فرمانداران و ادارات در این خصوص رصد می شود، فرمانداران در حد توان خود در این خصوص فعالیت می کنند و امیدواریم روز به روز سرعت فعالیت های خود را درباره کنگره شهداء زیادتر کنند.

,

رادفر، با اشاره به یکی از فعالیت های فعلی شهرستان ها گفت: المان هایی در برخی از شهرستان ها در جهت بزرگداشت کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی نصب می شود که روند آماده سازی آنها در دست اقدام است.

,

وی، به لزوم انعکاس و بازخورد ملی این کنگره تأکید کرد و گفت: با تصمیماتی که در جلسات مختلف و به همت ستاد استانی اتخاذ شده با حضور شخصیت ها، بزرگان، علماء کشوری و فرماندهان نیروهای نظامی سعی در انعکاس کشوری این کنگره داریم.

,

مسئول کمیته سیاستگذاری یادواره های کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، افزود: با تدابیر استاندار آذربایجان غربی و اقدامات فرمانداران و حضور شهرداران شهرستان ها و ادارات کل و همچنین بودجه ملی و استانی این کنگره، مشکلی در خصوص تأمین مالی برنامه ها وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه