اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل اعلام کرد:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ۱۰۰ برنامه در آران و بیدگل

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ۱۰۰ برنامه در آران و بیدگل
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: این ناحیه در آران و بیدگل با بیش از ۱۰۰ برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن مرتضی فرمانیان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات ایثارگران و جان فشانی شهدایی است که از حریم سرزمین خود دفاع کردند و با همت بلند آن‌ها توانستیم در مقابل شرق و غرب دنیا ایستادگی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل انتقال پیام به نسل امروز را از اهداف مهم بزرگداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: انتقال ارزش‌های والای هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جوان و نوجوان از اصلی‌ترین وظایف امروز است تا این نسل بتواند با الگوسازی آینده خوبی برای خود و کشور رقم بزند.

,

وی وظیفه همگانی در محافظت از میراث گران‌بهای شهدا، امام و انقلاب را یادآور شد و تاکید کرد: باید ماهیت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دست آوردهای آن به جامعه منتقل تا جایگاه امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان ثابت شود.

,

فرمانیان به برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: بیش از یکصد برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در قالب‌های فرهنگی، مذهبی، بصیرتی و ورزشی اجرا خواهد شد.

,

وی اکران فیلم‌های برگزیده دفاع مقدس و جشنواره عمار، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عکس دفاع مقدس، همایش روشنگری، خاطره گویی از دوران جنگ تحمیلی و یادواره شهدا را از جمله برنامه‌های شاخص اجرایی برشمرد و اضافه کرد: توجه به فضای مجازی با برگزاری نشست‌های روشنگری، تشکیل جنبش‌ها و کمپین‌های مجازی با حضور بسیجیان و استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای معرفی دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس در اولویت برنامه‌های این هفته قرار دارد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در پایان اجتماع حلقه‌های صالحین، گشت عملیاتی در سطح پایگاه‌ها، حضور در نماز جمعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ویزیت رایگان بیماران، همایش پیاده روی حرم تا حرم و… را از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در آران و بیدگل ذکر کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه