اخبار داغ

فرماندار قاین:

جامعه مبتنی بر اخلاق مداری از آموزش و پرورش نشات می گیرد

جامعه مبتنی بر اخلاق مداری از آموزش و پرورش نشات می گیرد
فرماندار با بیان این که جامعه مبتنی بر اخلاق مداری از آموزش وپرورش نشات می گیرد گفت: اگر قرار است به توسعه برسیم وفرایند توسعه را به خوبی طی کنیم باید تمام توجهات ما به سمت آموزش وپرورش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، کهن ترابی فرماندار قاین ورئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان در مراسم نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد ریحانه النبی اظهارداشت:آموزش وپرورش مجموعه ای است که آینده کشور در آن نهادینه شده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود: در کنار آموزش باید اخلاق مداری واخلاق محوری را داشته باشیم وجامعه ما باید به سوی جامعه اخلاق مدار پیش رود ودر کنار تخصص وتعهد به شهروندان اخلاق مدار نیز نیاز مندیم.

,

فرماندار با بیان این که جامعه مبتنی بر اخلاق مداری از آموزش وپرورش نشات می گیرد گفت: اگر قرار است به توسعه برسیم وفرایند توسعه را به خوبی طی کنیم باید تمام توجهات ما به سمت آموزش وپرورش باشدوهمه ادارات ونهادها نیز باید در این مسیر آموزش وپرورش را کمک کنند.

,

رضایی مدیر آموزش وپرورش قاین در این مراسم اظهارداشت:با آغاز فصل مدارس ،آموزش وپرورش نشان داد که روح تازه ای در سطح شهر دمیده شده است وگویی امروز بهاررا دوباره تجربه می کنیم .

,

, ,

 

,

آیت الله اصفهانی امام جمعه قاین در این مراسم با بیان این که افتخار انقلاب اسلامی ،اسلامی کردن مدارس وحوزه تحصیلی ماست گفت:دورانی را به خاطر داریم که نماز خواندن ودستورات اسلامی در مدارس ما عقب افتادگی به حساب می آمد اما امروز شاهد رونق گرفتن دستورات اسلام در مدارس هستیم .

,

, ,

وی با توسعه به فرهنگیان گفت: قطعا شما معلمان پرورش دهندگان شخصیت های علمی ودینی ومذهبی دانش آموزان هستید وباید این وظیفه خودرا به بهترین نحو اجرا کنید ودانش آموزان را به نحوی پرورش دهید که هم مخترع وهم مبتکر وهم آشنا بادین ومذهب باشند.

,

امام جمعه قاین کسب رتبه های برتر دانش آموزان شهرستان را افتخاری برای شهرستان دانست وگفت:امیدواریم شاهد موفقیت های بیشتر دانش آموزان شهرستان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه