اخبار داغ

عضو سابق شورای شهر تهران:

کتب درسی خالی از فرهنگ دفاع مقدس است/ کوتاهی مسئولان از غفلت است یا عامدانه؟!

کتب درسی خالی از فرهنگ دفاع مقدس است/ کوتاهی مسئولان از غفلت است یا عامدانه؟!
پرویز سروری با اشاره به اینکه کتب درسی ما خالی از دفاع مقدس شده و همچنین در بحث هنر روند نزولی در این خصوص مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: زنگ خطری برای مسوولان است که باید هوشیار باشند اما متاسفانه این هوشیاری‌ در بسیاری از آن‌ها دیده نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پرویز سروری عضو سابق شورای شهر تهران و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با تهران نیوز، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: دفاع مقدس گنجی است که باید استخراج شود؛ تا زمانی که فرهنگ دفاع مقدس وجود دارد هیج متجاوزی نمی تواند به کشور ما آسیب رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

سروری افزود: روزی که ما آهنگ دفاع را آغاز کردیم، دستانمان خالی بود، کشور را دو ابر قدرت بزرگ زمان آن زمان تحریم کردند و تمام دنیا در مقابل ما بودند با این شرایط بر دشمنان خود غلبه کردیم.

,

وی با بیان اینکه در ۸سال جنگ تحمیلی انقلاب را از تجاوز نجات دادیم اظهار کرد: ما اکنون هم از لحاظ سیاسی و هم از لحاظ نظامی یک کشور قدرتمند هستیم.

,

این رزمنده پیشکسوت تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس که خودباوری و اتکا به توانمندی خود را نشان می دهد باید در بین جوانان استمرار پیدا کند؛ زنده نگه داشتن دفاع مقدس و یاد شهدا با برنامه های متعدد باید مداوم در جامعه فرهنگ سازی شوند.

,

سروری با اشاره به اینکه کتب درسی ما خالی از دفاع مقدس شده و همچنین در بحث هنر روند نزولی در این خصوص مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: زنگ خطری برای مسوولان است که باید هوشیار باشند اما متاسفانه این هوشیاری‌ها در بسیاری از آن‌ها دیده نمی‌شود.

,

وی با بیان اینکه همه ما نسبت به فرهنگ دفاع مقدس مسئولیم گفت: نوعی کوتاهی از سوی مسئولان دیده می‌شود که در خوشبینانه‌ترین حالت از روی غفلت بوده و در غیر این صورت به صورت عامدانه صورت می‌گیرد.

,

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به صحبت‌های اخیر ترامپ و توهین آن به ملت ایران افزود: هنوز پاسخی شایسته و درخور به رئیس جمهور آمریکا داده نشده، در حالی که فرهنگ جهادی و مقاومت در هر حوزه آمادگی لازم را برای مقابله با دشمن ایجاد می‌کند به همین خاطر باید در این زمینه هزینه کرد که نوعی سرمایه‌گذاری می‌باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه