اخبار داغ

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس:

تغییر 3 وزیر آموزش و پرورش در کمتر از 2 سال تاسف برانگیز است/ هدایت تحصیلی باید جنبه مشاوره ای داشته باشد

تغییر 3 وزیر آموزش و پرورش در کمتر از 2 سال تاسف برانگیز است/ هدایت تحصیلی باید جنبه مشاوره ای داشته باشد
احمد همتی با ابراز تاسف از تغییر 3 وزیر آموزش و پرورش در کمتر از 2 سال گفت: موضوع تاسیس سازمان نظام معلمی به دلیل این تغییرات بارها به تاخیر افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در آیین زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید که صبح امروز در دبیرستان دخترانه هاجر سمنان برگزار شد با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و نیز ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان کشور از سالهای نخست انقلاب تاکنون با تاسی از مکتب عاشورا و قیام حسینی در عرصه های مختلف حضور یافته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با یادآوری نقش پررنگ دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهید محمدحسین فهمیده یکی از نمونه های برجسته این رشادت ها در طول سالهای دفاع مقدس بود که با آن سن کم به مبارزه با دشمن بعثی شتافت و نمونه دیگر نیز علیرضا رحیمی است که در دوران اسارت، پاسخ محکمی به خبرنگار زن بیگانه داده بود و در حال حاضر نماینده مجلس شورای اسلامی است.

,

همتی سه رکن اقتدار ملی را فرماندهی کل قوا، نیروهای مسلح و مردم دانست و افزود: اگر لحظه ای فکر کنیم نیروهای مسلح بدون پشتوانه مردمی می توانند موفق باشند دچار خطای محاسباتی شده ایم چراکه این موضوع را در مورد فروپاشی شوروی سابق مشاهده کرده ایم.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ضروری دانستن اولویت بندی موضوعات مختلف گفت: بدون تردید، آموزش و پرورش بعد از حوزه های امنیت و سلامت مهمترین اولویت کشور است که امیدواریم در دولت دوازدهم به این اولویت توجه بیشتری شود.

,

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به اقدامات مجلس برای ارتقای شاخص های نظام آموزش و پرورش تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از اسناد راهبردی برای توسعه بخش های مختلف نظام آموزش و پرورش در کشور است.

,

همتی با تاکید بر لزوم بهره گیری از نظرات دانش آموزان گفت: خوشبختانه استعدادهای بسیار خوبی در بین دانش آموزان استان وجود دارد که باید فرصت طرح و بیان آنها نیز به دانش آموزان داده شود.

,

وی به پیگیری های صورت گرفته برای ایجاد سازمان نظام معلمی اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی یک سال و نیم گذشته از آغاز به کار مجلس دهم، 3 وزیر آموزش و پرورش تغییر کردند و هر بار که موضوع تاسیس سازمان نظام معلمی پیگیری می شد وزیر آموزش و پرورش تغییر می کرد.

,

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه با تقدیر از زحمات مدیران آموزش و پرورش در رفع نواقص هدایت تحصیلی در سالجاری اظهار کرد: معتقدم هدایت تحصیلی باید جنبه مشاوره ای داشته باشد تا کمترین تنش ممکن به دانش آموزان وارد شود.

,

همتی خاطرنشان کرد: امیدوارم ارکان مختلف نظام آموزش و پرورش با همکاری یکدیگر پایه های رشد و تعالی دانش آموزان را فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه