اخبار داغ

دقایقی قبل و با حضور مسئولین:

بیمارستان صحرایی شهید باکری در روستای شیخان اشنویه افتتاح شد

بیمارستان صحرایی شهید باکری در روستای شیخان اشنویه افتتاح شد
بیمارستان صحرایی روستای شیخان اشنویه در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،این بیمارستان صحرایی با حضور جمعی از مسئولین دولتی و فرماندهان نظامی منطقه مورد افتتاح قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در مراسم افتتاح این بیمارستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عادل رازقی فام» فرمانده بهداری شمالغرب سپاه، در سخنانی با اشاره به خدمات بیمارستان صحرایی شهید باکری، اظهار داشت: این بیمارستان در بخش های مختلف بستری و عمل جراحی فعال خواهد بود و نیروهای متخصص و فوق تخصص در آن به خدمات دهی می پردازند.

,

وی، ادامه داد: بخش های آزمایشگاه، تصویربرداری، سونوگرافی و دندانپزشکی در این بیمارستان صحرایی موجود است و به صورت رایگان به بیماران خدمات می دهند.

,

فرمانده بهداری شمالغرب سپاه، با اشاره به فعالیت ۲۰ پزشک بسیجی و پاسدار سرشناس در بیمارستان صحرایی شهید باکری، گفت: ۴۰ پیراپزشک نیز در این بیمارستان فعالیت می کنند که تمام فعالیت ها به صورت خوداتکا بوده و تمام خدمات پشتیبانی را به همراه خود دارد.

,

وی، در پایان بیان داشت: بیمارستان صحرایی شهید باکری به مدت ۴ روز در روستای شیخان اشنویه مستقر خواهد بود و به خدمت رسانی می پردازد.

,

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین حسنلویی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در شمالغرب، در سخنانی، با اشاره به اهداف راه اندازی بیمارستان، گفت: پزشکان متخصص و فوق تخصص در این بیمارستان به دنبال ارائه خدمات به بیماران نیازمند هستند و به دنبال اقدام خیر هستند.

,

وی، افزود: امیدواریم این چنین خدمات دهی در پایان نتایج مثبتی برای منطقه و شهرستان به همراه داشته باشد.

,

در پایان مراسم، فرماندار اشنویه با اشاره به جایگاه وحدت و همدلی در میان مردم، اظهار داشت: این وحدت و همدلی میان مردم و مسئولین موجب وحشت دشمنان در مرزهای کشورمان شده و این چنین خدمات رسانی های سپاه نیز در راستای افزایش امنیت پاسدار و ارتقای وحدت است.

,

بیمارستان صحرایی شهید باکری قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، بخشی از رزمایش امنیتی محرّم است که در منطقه اشنوبه راه اندازی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه