اخبار داغ

رئیس دادگستری حاجی آباد:

ارتقای امنیت از مهمترین وظایف دادستان است

ارتقای امنیت از مهمترین وظایف دادستان است
رئیس دادگستری حاجی آباد گفت: ارتقای امنیت و اجرای طرح های پیشگیری از وقوع جرم را از مهمترین وظایف دادگستری و دادستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام و المسلمین حمزه ای، معاون دادگستری استان هرمزگان در آیین تودیع  و معارفه دادستان حاجی آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: باید دنباله رو سید الشهدا  باشم، امام حسین (ع) با وجود اینکه می دانستند راهی که می روند برگشتی در آن نیست و زن و بچه هایش اسیر و شهید می شوند ولی برای اصلاح امت جدش قیام کرد، در زمان ما هم این اصلاح باید صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیارم حاجی آباد،,

 

,

وی افزود:جوانانی مثل شهید حججی این درک را پیدا کرده و راه امام حسین(ع) را شناختند و مسیر خودشان را انتخاب کردند این وظیفه مبلغین و طلایه داران هست که پیام قیام امام حسین(ع) را به جامعه ابلاغ کنند.

,

 

,

معاون دادستان استان با تاکید بر اینکه دادستان باید به نحو احسنت وظایف خود را انجام دهد، تصریح کرد: اصلی ترین مسئولیت دادستان در باب نظم و امنیت عمومی و حقوق مردم است و باید قانون مند  و با تدبیر و حسن خلق همراه با صلابت و شجاعت نظارت های هدف مند داشته باشد.

,

 

,

حمزه ای ادامه داد:  از آنجایی که دادستان باید مسئول، ضابطه مند و واقع گرا باشد  لذا باید واقعیت ها را بدانیم و جامعه نگر باشیم ، نظارت همراه با آموزش باشد و نظارت ها باید عقلانی به دور از احساسات باشد.

,

 

,

وی خطاب به مدیران ادارات بیان کرد: از نمایندگان حقوقی تان در ادارات حمایت و آنها را تقویت کنید تازمانی که مشکلی پیش نیامده است ورود کنند وقتی که مشکل پیش آمد مخصوصا در بحث قراردادها دیگر کار از دست آنها خارج است .

,

معاون دادستان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ارباب روجوع ها را بی سواد فرض نکنیم امروزه در همه خانواده ها حداقل یک لیسانس حقوق وجود دارد .

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در خواست ما از دادستان همکاری و هماهنگی با دستگاههای اداری و شورای تامین است.

,

 

,

وی افزود: اگر می خواهیم اخلاق مدار باشیم قضات ما باید در دل مردم جای داشته باشند، جا داشتن در دل مردم اخلاق محوری واخلاق حسنه راترویج خواهد کرد.

,

 

,

حجت الاسلام مختار صادقی، رئیس دادگستری حاجی آباد نیز در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان حاجی آباد، ارتقای امنیت و اجرای طرح های پیشگیری از وقوع جرم را از مهمترین وظایف دادگستری  و دادستان عنوان کرد و گفت : اگر اجرای عدالت آسان نباشد و طولانی بودن دادرسی را در پی داشته باشد بی اعتمادی ، ناامیدی و ضعف را بوجود می آورد .

,

وی افزود : قوه قضاییه با رسیدگی و اجرای به موقع بی اعتمادی را از مردم میگیرد و امنیت و آرامش را به جامعه هدیه می دهد .

,

در پایان این مراسم حکم حجت الاسلام ابراهیمی رئیس جدید دادستان شهرستان حاجی آباد به وی اعطا و از خدمات محمد حسن گنجعلی رئیس سابق دادستانی حاجی آباد تقدیر شد .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه