اخبار داغ

امام جمعه پارس آباد مغان:

دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند/ مربیان پرورشی آموزش و تربیت را اولویت اول خود قرار دهند

دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند/ مربیان پرورشی آموزش و تربیت را اولویت اول خود قرار دهند
امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند بر این اساس مسئولیت متولیان امر تعلیم و تربیت بسیار سنگین و حساس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان،حجت السلام والمسلمین سید سعید رشادی روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس شهرستان پارس آباد، گفت: دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند بر این اساس مسئولیت متولیان امر تعلیم و تربیت بسیار سنگین و حساس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه موفقیت ها و پیروزی های این ملت مدیون ایثار و ازجان گذشتگی شهدا و ایثارگران است، افزود: با گذشت 38 سال امروز در سایه همین فداکاری ها ملت ایران به عنوان توانمندترین ملت مطرح بوده و در رده ای قرار گرفته که دشمنان مجبورند با ما مذاکره کنند علی رغم دشمنی که با ما دارند.

,

وی با اشاره به اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس نه تنها عراق، بلکه کل استکبار شکست سختی از ایران خوردند، تصریح کرد: این پیروزی ها به برکت روحیه خودباوری، معنویت و اعتقاد جوانانی رقم خورد که از آب و خاک این کشور دفاع کردند تا انقلاب اسلامی با عزت و عظمت راه خود را ادامه دهد.

,

رشادی بیان کرد: هدف استکبار حکومت اسلامی و ولایت فقیه نیست بلکه هدف ملت، جوانان، بالندگی و پیشرفت کشور ماست که نمی خواهند به یک کشور پیشرفته و توسعه یافته تبدیل شود.

,

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه ایران نقش تعیین کننده ای در خاورمیانه دارد، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در خاورمیانه حرف اول را می زند و این به برکت خون شهدا حاصل شده است.

,

رشادی در ادامه به مقوله تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: فرهنگ و تعلیم و تربیت در هر کشوری حرف اول را می زند که نیاز هست مربیان پرورشی ما با برگزاری جلساتی نقش اساسی و مهمی در زمینه فرهنگ سازی برای دانش آموزان ایفا کنند.

,

وی با اعلام اینکه استکبار تلاش می کند تا از هر طریقی به مردم و جوانان این مرزوبوم ضربه وارد کند، گفت: یکی از این حربه های استکبار، رواج شبکه های مجازی و ماهواره هایی است که سعی در تخریب و روحیه جوانان دارند که مسوولان ما باید از این امر غفلت نشوند.

,

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با نثارجان خود برای این کشور عزت، عظمت و سربلندی به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: امید است دانش آموزان امروز در سنگر مدرسه با تاسی از رزمندگان همچون گذشته برای این کشور افتخارات عظیم را کسب نمایند.

,

در این مراسم احمد دهقانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره اشاره کرد و در ادامه از دانش آموزان برتر که موفق به کسب رتبه های برتر در بین دانش آموزان متوسطه شده بودند تقدیر شد.

,

در آیین زنگ تحصیلی مهر که بصورت نمادین در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی برگزار شد، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، امام جمعه، معاون فرماندار، فرماندهان نظامی، انتظامی و سپاه و جمعی از مسئولان و اولیای دانش آموزان شهرستان پارس آباد حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه