اخبار داغ

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا در سراوان + تصاویر

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا در سراوان + تصاویر
مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان سراوان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سراوان با حضور جمعی از دانش آموزان مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا را به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن ورزشی امام علی (ع) این شهرستان برگزار کرد.

علی جهانتیغ مسئول حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترغیب دانش آموزان و آشنا کردن آنها با دفاع مقدس را از اهداف برگزاری مسابقه نقاشی عنوان کرد و گفت: نظر به اهمیت و تاثیر نقاشی در پرورش و رشد شخصیت کودکان و پرورش دقت و در برگزاری این مسابقات ضروری است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بهره‌ گیری از قوای جسمی و فکری کودکان به صورت هم زمان هنگام اجرای کار هنری مخصوصا نقاشی و ایجاد فضای رقابت سالم و سازنده از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه نقاشی است.

مسئول حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سراوان با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور ایران هستند و باید با ارزش ها و آرمان های انقلاب و دفاع مقدس آشنا شوند، تصریح کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی باعث ایجاد انگیزه و ترغیب کودکان و نوجوانان جهت حضور بیشتر در مسابقات خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه همه آحاد جامعه در راستای زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب نباید از هیچ تلاشی فروگذاری کنند، اذعان داشت: شهیدان با خون پاک خود ارزش های والای اسلامی و دینی ما را حفظ کرده اند و ما باید پاسدار این رشادت ها باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه