اخبار داغ

پروژه تأمین آب شرب عشایر توگبری چرام افتتاح شد

پروژه تأمین آب شرب عشایر توگبری چرام افتتاح شد
طی بازدید امروز عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار چرام, مدیرکل امور عشایری استان و جمعی از مسئولان محلی پروژه تأمین آب شرب عشایر توگبری چرام افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،طی بازدید امروز عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار چرام, مدیرکل امور عشایری استان و جمعی از مسئولان محلی پروژه تأمین آب شرب عشایر توگبری چرام افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

هاشمی پور در این بازدید میدانی اظهار کرد: این طرح برای تأمین آب آشامیدنی ۱۵۰ خانوار عشایری با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجراست.

,

نماینده شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی اعتبار ایستگاه پمپاژ آب آشامیدنی توگبری را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای اجرای این تاکنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

,

هاشمی‌پور عنوان کرد: در صورت تهیه اعتبار طرح تأمین آب آشامیدنی منطقه توگبری تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

,

نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: خوشبختانه با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، کار برق رسانی به منطقه توگبری به پایان رسیده و با برگشت از کوچ سردسیری، برق منازل هم وصل خواهد شد.

,

هاشمی پور گفت: جادهٔ این منطقه هم باید مانند دیگر جاده‌های عشایری بهسازی شود که از رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام می‌خواهم پیگیری نماینده و ما هم تمام تلاش خود را کند  که این موضوع حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه