اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی مطرح کرد

تشکیل 70 شورای امر به معروف و نهی از منکر در 70 اداره خراسان جنوبی

تشکیل 70 شورای امر به معروف و نهی از منکر در 70 اداره خراسان جنوبی
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۷۰ اداره استان تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، صبح امروز فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و احیای امر به معروف و نهی از منکر با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، صبح امروز فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و احیای امر به معروف و نهی از منکر با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.,

 

,

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در این دیدار با تاکید بر اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه ویژه قرار گیرد اظهارکرد: بعد از ابلاغ قانون امر به معروف و نهی از منکر، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در خراسان جنوبی تشکیل شد و هم اکنون این شورا در ۷۰ اداره استان تشکیل شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه همچنین شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۳۰ مسجد خراسان جنوبی، پنج صنف و پنج حوزه علمیه نیز تشکیل شده است افزود:  ۷۰۰ نفر از استان آموزش های امر به معروف و نهی از منکر را فرا گرفته اند، و یک هزار و ۵۰۰ نفر نیز ثبت نام کرده و در مرحله گزینش هستند.

,

 

,

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، باید تذکر لسانی را در دستور کار قرار دهیم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه امید است طی هفته دفاع مقدس برنامه های مطلوبی اجرا شود که در انتقال فرهنگ دفاع مقدس نیز نقش بسزایی داشته باشد بیان کرد: در بسیج و سپاه استان ۷۲ برنامه دفاع مقدس در ۷۰۰ نقطه اجرایی می شود.

,

 

,

وی افزود: این برنامه ها در قالب برگزاری نمایشگاه ها، رزمایش و سخنرانی ها نیز برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه