اخبار داغ

یادداشت؛

افزایش لیبرالیسم با اسم گفتگوی تمدن ها

افزایش لیبرالیسم با اسم گفتگوی تمدن ها
امروزه بعضی از اصلاح طلبان بی اطلاع از نظریه گفتگوی تمدن های خاتمی به عنوان طرحی برای افزایش ارتباط با جهان یاد می کنند اما در واقع طرح گفتگوی تمدن ها راهی برای نفوذ و لیبرالیسم کردن ایران و جهان است با توضیح مختصر کاملا این گفته بنده آشکار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان، امروزه بعضی از اصلاح طلبان بی اطلاع از نظریه گفتگوی تمدن های خاتمی به عنوان طرحی برای افزایش ارتباط با جهان یاد می کنند اما در واقع طرح گفتگوی تمدن ها راهی برای نفوذ و لیبرالیسم کردن ایران و جهان است با توضیح مختصر کاملا این گفته بنده آشکار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

نظریه گفتگوی تمدن ها اولین بار در دوران پهلوی با نام گفتگوی فرهنگ ها وارد ایران شد این طرح با پیشنهاد داریوش شایگان و با ریاست فرح پهلوی تاسیس شد هدف اصلی این موسسه گسترش اندیشه لیبرالیسم و غربی و مقابله با اندیشه اسلامی بود که در دوران پهلوی انواع اشخاص لیبرال و جاسوس را تربیت کرد.

,

این طرح آن قدر برای غربی ها مهم بود که پس از فروپاشی رژیم طاغوت این موسسه کار خود را در آمریکا و انگلیس ادامه داد که بهترین خروجی این موسسه رامین جهانبگلو جاسوس CIA بود که در دوران خاتمی وارد ایران شد و توانست مشاور مخفی دولت شود و در دوران خاتمی انواع جلسات لیبرالیسم کردن ایران را برگذار می کرد و طرح گفتگوی فرهنگ ها را به خاتمی پیشنهاد داد.

,

بعد از مدتی جاسوسی رامین جهانبگلو اثبات شد و توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد و اعتراف کرد که از طرف غرب ماموریت داشت که دولت ایران را به سمت لیبرالیسم سوق دهد، جالب آنجاست که بعد از اعترافات رامین جهانبگلو اعضای دولت و اصلاح طلبان دیگر چون الهه کولایی، فاطمه راکعی و…

,

خواستار آزادی او شدند و حتی ریگی نیز اعلام کرد در مقابل آزادی رامین جهانبگلو تعدادی از نیرو های ایرانی را آزاد کند، حال ببینید که جهانبگلو چقدر برای غرب مهم بود.

,

اما بعد از دستگیری رامین جهانبگلو خاتمی به همراه معصومه ابتکار در اجلاس صهیونیستی بیلدربرگ پرتغال شرکت کرد اجلاسی که موضوع آن در سال ۱۹۹۹ طرح گفتگوی فرهنگ ها و تمدن ها بود که این حضور توسط جیمی تاکر روزنامه نگاری که ۳۰ سال عمر خود را در راه رمزگشایی این اجلاس گذاشت، بعد از آن اجلاس خاتمی در مصاحبه ای طرح گفتگوی تمدن ها را مطرح کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه