اخبار داغ

حجاج خراسان جنوبی به وطن برمی گردند/ آغاز ورود حجاج از امروز تا 4 مهرماه

حجاج خراسان جنوبی به وطن برمی گردند/ آغاز ورود حجاج از امروز تا 4 مهرماه
کاروان‌های اعزامی از خراسان جنوبی که دوم و سوم شهریورماه عازم سفر مکه شدند، از اول تا چهارم مهرماه به استان برمی گردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی، برگشت حجاج خراسان جنوبی به استان از عصر امروز آغاز می شود که این پروازها از فرودگاه مدینه منوره به فرودگاه بیرجند و توسط شرکت ایران ایر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

در ماه ذی الحجه سال جاری یک هزار و 800 نفر از خراسان جنوبی (به همراه عوامل اجرایی کاروان ها) طی 12 کاروان به مکه مکرمه اعزام شدند که 10 کاروان از اهل تشیع و 2 کاروان هم اهل تسنن بودند.

,

 

,

کاروان‌های اعزامی از استان که دوم و سوم شهریورماه عازم سفر شدند، مدینه دوم بوده یعنی ابتدا به مکه و پس از انجام مراسم حج به مدینه اعزام شدند و پس از گذشت 5 روز زیارت در مدینه و اماکن زیارتی، از اول تا چهارم مهرماه به استان برمی گردند.

,

 

,

گفتنی است تعداد زائران خانه خدا در ماه ذی الحجه سال جاری، نسبت به زائران در سال های قبل بیش از 100 درصد افزایش داشته است و 55 درصد زائران امسال آقایان و 45 درصد بانوان بوده اند.

,

 

,

اولین گروه از حجاج حج تمتع ساعت 16:25 دقیقه عصر امروز اول مهرماه؛ وارد فرودگاه بین‌المللی بیرجند می‌شود.

, .,

 

,

پروازهای دیگر هم در روز یکشنبه دوم مهرماه ساعت 3:00 بامداد، ساعت 18:10 دقیقه و 18:55 دقیقه، در روز دوشنبه سوم مهرماه ساعت 17:00 و روز سه‌شنبه چهارم مهرماه ساعت 3:35 دقیقه بامداد وارد فرودگاه بین المللی بیرجند خواهند شد.

,

گفتنی است یکی از کاروان های اهل تسنن استان که 27 مردادماه از طریق فرودگاه هاشمی نژادمشهد به مکه مکرمه اعزام شده بود، چند روز قبل از طریق همین فرودگاه به مشهد برگشته است.

,

 

,

همچنین دو نفر از حجاج استان به علت بیماری فوت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه