اخبار داغ

بی مهری مسئولان نسبت به یک مدرسه؛

مدرسه ۱۷ شهریور سال ها بدون تغییر/ ورود دانش آموزان به یک متروکه + سند

مدرسه ۱۷ شهریور سال ها بدون تغییر/ ورود دانش آموزان به یک متروکه + سند
دانش آموزان مدرسه ۱۷ شهریور شهرستان کلاله به جای ورود به مدرسه ای دلباز، سال تحصیلی را در مدرسه ای شروع کردند که بیشتر شبیه یک متروکه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، یکی از عواملی که در موفقیت تحصیلی و علاقه مند کردن دانش آموزان به تحصیل و ادامه تحصیل در چنین دهه ای، زیبایی و دلباز بودن مدارس و کلالس های درس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

شاید زیبایی و دلباز بودن مدارس و کلاس ها در دهه های گذشته جزو رویاهای دانش آموزان بود، اما در حال حاضر با پیشرفت های موجود در زمینه های مختلف وجود مدارس متروکه در روستاها و حتی شهر امری تعجب برانگیز است.

,

در این رستا از جمله مدارسی که مورد بی مهری مسئولین آموزش و پرورش قرار گرفته است، مدرسه روستای 17 شهریور است که در سال 1345 توسط یک خیر در این روستا ساخته شده است.

,

این مدرسه از این لحاظ که محل تحصیل دانش آموزان چند روستا است، مورد اهمیت است و باید به گونه ای به آن رسیدگی شود که بتوان از آن به عنوان مدرسه یاد کرد.

,

شاید اگر مسئولین آموزش و پرورش کلاله بخشی کوچک از هزینه هایی که در برخی موارد می شود را در این مدرسه خرج می کردند، این مدرسه نیز نو نوار می شد.

,

طی ماه های آتی گزارشی دیگر از این مدرسه در سایت کلاله خبر منتشر می شود و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تغییرات مناسبی در این مدرسه باشیم.

,

17shahrivar 1

, 17shahrivar 1,

17shahrivar 2

, 17shahrivar 2,

17shahrivar 3

, 17shahrivar 3,

17shahrivar 4

, 17shahrivar 4,

17shahrivar 5

, 17shahrivar 5,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه