اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد خبر داد؛

نواخته شدن زنگ مهر، مقاومت و نماز در 108 واحد آموزشی شهرستان خلیل‌آباد

نواخته شدن زنگ مهر، مقاومت و نماز در 108 واحد آموزشی شهرستان خلیل‌آباد
مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد از نواخته شدن زنگ مهر، مقاومت و نماز در 108 واحد آموزشی شهرستان خلیل‌آباد همزمان با اولین روز مهرماه خبر داد و گفت: 9 هزار دانش‌آموز در شهرستان خلیل‌آباد به مدرسه رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن صداقتی در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: همزمان با سراسر ایران اسلامی زنگ مهر و ایثار و مقاومت در 108 واحد آموزشی شهرستان خلیل‌آباد نواخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی همچنین ادامه داد: قریب به 9 هزار دانش‌آموز همزمان بااینکه در کلاس درس و مهرورزی نشستند همگام با کل جهان اسلام در کلاسی به وسعت قلب‌ها و جهان اسلام و در کلاس درس ایثار و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نشستند.

,

 

,

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد از نواخته شدن زنگ نماز خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز زنگ نماز به‌عنوان ستون دین و اصلی‌ترین رسالت ما در بُعد تربیت دینی نواخته شد و دانش‌آموزان بعد از اتمام کلاس‌های درس با اقامه نماز در اولین روز پیام پایداری به فریضه اصلی دین را سر دادند.

,

 

,

وی همچنین بابیان اینکه مهر امسال را در محیط‌های بسیار آراسته نشأت‌گرفته از تلاش مدیران در پروژه مهر با آرامش خوبی شروع شد، تصریح کرد: مشکل جدی در باب معلم نداریم و تمام کلاس‌های درس نیز از معلم بهره‌مند هستند.

,

 

,

صداقتی شعار سال تحصیلی جدید را آموزش‌وپرورش تمام ساحتی کیفیت‌بخشی، عدالت مبتنی بر برنامه محوری دانست و اذعان کرد: به جهت اینکه امروز آموزش‌وپرورش از دیروز بهتر باشد و در برای گام برداشتن در جهت سند تحول بنیادین باید در تمام ابعاد به دنبال کیفیت‌بخشی باشیم و باید در شاخص‌ها رو به کمال و رشد واقعی حرکت کنیم.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه در حوزه پوشش تحصیلی باید در بحث پیش‌دبستانی‌ها و افزایش معدل‌ها تلاش کنیم تا در کیفیت آموزشی تأثیرگذار باشد، عنوان کرد: عدالت آموزشی از شعارهای دیگر مهر امسال است که با متناسب با ظرفیت دانش‌آموزی و فضاهای آموزشی و خلأهای آموزشی و تربیتی ملزم به فعالیت آموزشی، تربیتی و عمرانی داشته باشیم.

,

 

,

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: تمام این موارد محقق نمی‌شود جز اینکه در کار خود برنامه داشته باشیم و به همین منظور برنامه محوری یکی از کلیدواژه‌های شعار سال تحصیلی جدید است که در آموزش‌وپرورش داریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه