اخبار داغ

کارشناس مذهبی:

محور وصایای شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است/شهید حججی ها از رویش های نسل چهارم انقلاب هستند

محور وصایای شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است/شهید حججی ها از رویش های نسل چهارم انقلاب هستند
کارشناس مذهبی گفت: یکی از مشترکات وصیت نامه های شهدا، معرفی ولایت فقیه، سفارش به پشتیبانی از رهبری انقلاب و حجاب بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، دیدار با خانواده شهدا همراه با جوانان مسجدی یکی از رویکردهایی است که می تواند ضمن دیدار با خانواده شهدای والامقام، و نشستن پای درد دل آنان موجب انتقال سیره شهدا به نسل جوانان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی امام جماعت مسجد امیرالمومنین(ع) که بر دیدار هفتگی با خانواده شهدا اهتمام دارد در دیدار با خانواده شهید «اسدی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان ساوه با تاکید بر الگوبرداری از سیره شهدا گفت: یکی از مشترکات وصیتنامه‌های شهدا، معرفی ولایت و سفارش به پشتیبانی از رهبری انقلاب است.

,

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه محرم افزود: شهدا در وصیتنامه‌های خود بر حفظ حجاب، کسب علم و معرفت نسبت به دین نیز سفارش کرده‌اند و بسیاری از آنان از خانواده‌های خود می‌خواستند به جای گریه در غم فراغ، برای امام حسین(ع) گریه و عزاداری کنند.

,

حسینی با اشاره به شهدای مدافع حرم و شهید "حججی" گفت: این شهید آسمانی یکی از رویش‌های نسل چهارم انقلاب بود که به بیان رهبر معظم انقلاب، شهید شاخص و حجت برای همه بود.

,

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن ادامه داد: امثال این شهدای نسل جدید، کم نیستند و همه این روح‌های پر فتوح جوانان، ثمره خون شهیدان در دفاع مقدس هستند که باوجود این هجمه فرهنگی دشمن، آسمانی می شوند.

,

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: وظیفه ما شناخت شهیدان و ادامه دادن راه آنها است. و بدانیم که شهدا از اموال دنیا بیشتر به قرآن و تسبیح بیشتر مأنوس بودند و دائما در حال ذکر و نماز بودند.

,

وی ادامه داد: انس با قرآن، شناخت و پیروی ولایت راهکار سعادت و آسمانی شدن در جنگ نرم امروز است.

,

حسینی گفت: خیلی از شهدا در مناطق جنگی سال‌ها زیر خاک‌ها ماندند و امروز که پیکر پاک‌شان تفحص و کشف می شود وسایلی که همچنان همراه آنان است بیشتر قرآن جیبی و مهر و ... است.

,

وی افزود: از مادران شهدا باید الگو گرفت و بدانیم که شهدا از سنگر مسجد تربیت و به جبهه ها اعزام شدند پس باید برای برپایی نماز جماعت اهتمام داشت.

,

 

,

 

,

دیدار با خانواده شهدا موجب زنده شدن یاد آنان می‌شود

, دیدار با خانواده شهدا موجب زنده شدن یاد آنان می‌شود, دیدار با خانواده شهدا موجب زنده شدن یاد آنان می‌شود,

ناصری مسئول پایگاه بسیج قدس مسجد امیرالمومنین(ع) ساوه نیز در دیدار با خانواده شهید اسدی گفت: خانواده شهدا توقع زیادی از ما ندارند، فقط دیدار ما بسیجیان و زنده شدن یاد شهدا را می خواهند.

,

 

,

 

,

پسرم آرزوی شهادت داشت

, پسرم آرزوی شهادت داشت, پسرم آرزوی شهادت داشت,

مادر شهید «محمود اسدی» در این دیدار با اشاره به شخصیت فرزند شهیدش گفت: پسرم عاشق شهادت بود و به آرزوی خود در دست پیدا کرد، او در کار کشاورزی به پدرش کمک می‌کرد.

,

شهید «محمد اسدی» متولد ششم شهریور سال ۱۳۴۴ در روستای صفی‌آباد از توابع شهرستان ساوه بود که در ۵ آذرماه سال ۱۳۶۶ در عملیات پدافندی منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه