اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

جریان مقاومت در کشورها، دشمن را به زانو درآورده است

جریان مقاومت در کشورها، دشمن را به زانو درآورده است
امام جمعه بروجرد گفت: جریان مقاومت دشمن را به زانو درآورده و این ملت ها ایستادگی و درسهای مقاومت را از ملت ایران الگو گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام "حسن ترابی " امام جمعه بروجرد در دیدار کارکنان نیروهای مسلح که در دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: 31 شهریور ماه یادآور حادثه بزرگی است که در سال 59 در چنین روزی حمله دشمن به انقلاب نوپا آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با اشاره به این که در دوران جنگ تحمیلی صدام با حمایت استکبار برای از بین بردن انقلاب به مرزها حمله کردند افزود: نظام سلطه انقلاب را در مقابل این سلطه گری می دید و برای از بین بردن آن همه امکانات و تجهیزات را در اختیار صدام قرار داد تا به مقابله با این نظام بپردازد.

,

 

,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: توطئه ها و جنگ هشت ساله برای از بین بردن این نظام نه تنها نتیجه ای نداشت بلکه پس از هشت سال جهانیان به پیروزی ملت ایران اذعان کردند و دوران دفاع مقدس دستاوردهای مهمی را برای این کشور به ارمغان آورد که یکی از آنها تثبیت اقتدار ایران بود.

,

 

,

به گفته وی دشمنان ملت ایران از ابتدای جنگ تحمیلی به دنبال این بودند که انقلاب را متزلزل کنند ولی با رشادت و مقاومت نیروهای مسلح پایه های انقلاب تثبیت شد و دفاع جانانه ملت ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن ضامن امنیت و ثبات کشور شده است.

,

 

,

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دشمنان درس بزرگی دادند گفت: دشمن از آن زمان متوجه شده که ملت ایران اجازه تجاوز به آب و خاک کشور را نمی دهند و تجربه هشت سال دفاع مقدس سبب شده تا دشمن جرات تجاوز نظامی نداشته باشد.

,

 

,

وی حفظ استقلال و تجربه دفاع مقدس را از دستاوردهای مهم جنگ تحمیلی برشمرد و افزود: علیرغم این که همه قدرت ها دست به دست هم داده بودند تا نظام را از بین ببرند اما فرزندان این ملت ایستادند و تمام قد از وطن دفاع کردند.

,

 

,

وی بیان کرد: امروز ملت ایران به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده و بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از ملت ایران و انقلاب در حال حرکت هستند و دوران دفاع مقدس عاملی برای صدور انقلاب در جهان شده است.

,

 

,

به گفته وی بر اثر مقاومت ملت های مسلمان در منطقه، روز به روز طرح های آمریکا در حال شکت است و این شکست های مکرر دشمن را عصبانی و ناراحت کرده و سبب می شود تا سخنانی بیهوده و گستاخانه بر زبان آورند.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که جران مقاومت دشمن را به زانو درآورده افزود: بسیاری از ملت ها این درسها را از ملت ایران فرا گرفته و اگر امروز ملت ایران شکست ناپذیر است به دلیل عشق و علاقه به شهادت است .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه