اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

بیش از ۳۰ عنوان برنامه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج فریدن انجام می شود

بیش از ۳۰ عنوان برنامه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج فریدن انجام می شود
برنامه های هفتۀ دفاع مقدس با رویکردی مبتنی بر شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و برای مقابله با فتنه های دشمن در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دیار اقوام؛ سرهنگ احسان سروش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن گفت: امسال اولین روز هفتۀ دفاع مقدس همزمان با اول ماه محرم می باشد که این تقارن یادآور روزهای عاشورایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن ترویج فرهنگ ولایت مداری، پاسداری از ارزش های ناب اسلامی، مقاومت، جهاد و شهادت را از اهداف مهم هفته دفاع مقدس بر شمرد و تبیین نقش رهبری و هدایت ولی فقیه، تبیین قدرتِ دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی و تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در دفاع مقدس را از راهبرهای هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

,

وی اظهار کرد: رویکرد برنامه های هفتۀ دفاع مقدس مبتنی بر شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و شعار محوری «من انقلابیم» برای مقابله با فتنه های دشمن در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فریدن در خصوص عناوین هفته دفاع مقدس تصریح کرد: جمعه ۳۱ شهریور روز معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت است.

,

وی افزود: شنبه اول مهرماه، زنگ ایثار و مقاومت در مدراس شهرستان به صدا در خواهد آمد و در این روز برگزاری کارگاه آسیب های فضای مجازی در محله آشجرد و کارگاه مادرانه در پایگاه های بسیج شهرهای داران و دامنه و همچنین نشست های بصیرتی و خاطره گویی در روستاهای شهرستان را خواهیم داشت.

,

وی در ادامۀ برنامه های هفتۀ دفاع مقدس گفت: یکشنبه دوم مهرماه با عنوان ولایت مداری و همبستگی ملی است و دیدار با خانواده معزز شهدا، نشست های بصیرتی با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در پایگاه های بسیج شهرستان، کارگاه آموزشی نقش زنان در اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه با همکاریِ حوزه حضرت معصومه (س) از برنامه های این روزخواهد بود.

,

وی گفت: دوشنبه سوم مهرماه با عنوان اقتصاد مقاومتی، خودباوری و پشتیبانی مردمی و اصناف؛ اجرای برنامه صبحگاه مشترک در محل ناحیه مقاومت، اجرای مسابقه ورزشی بومی محلی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان با همکاری بسیج، برگزاری کارگاه آموزشی مادرانه، نشست سبک زندگی در پایگاه های شهرستان و نشست های بصیرتی و خاطره گویی در اکثر پایگاه های بسیج شهرستان را خواهیم داشت.

,

وی افزود: از برنامه های سه شنبه چهارم مهرماه تبیین نقش اسلامی دفاع مقدس، رهبری، وحدت ملی و استکبارستیزی، فراخوان هشت ساعته گردان های الزهرا (س)، دیدار با خانواده محترم شهدا، همایش تکریم خانواده، نشست های بصیرتی، ختم قرآن و مسابقه های پیامکی خواهد بود.

,

وی عنوان کرد: چهارشنبه پنجم مهرماه تجلیل از رزمندگان، پیشکسوتان و زنان، اسوه های صبر، مقاومت و سیانت از آرمان های انقلاب را خواهیم داشت و همچنین برگزاری زیارت عاشورا، پیاده روی به سمت تپه نور الشهدا، برگزاری کارگاه دخترانه، مسابقه تیراندازی، نشست روشنگری و نشست های بصیرتی و خاطره گویی از دیگر برنامه های این روز خواهد بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن برنامه های پنج شنبه ششم مهرماه را تجلیل از جانبازان، آزادگان، ایثارگران، عطرافشانی مزار شهدا، پیاده رویِ اعضای پایگاه های بسیج روستاها، برگزاری یادواره شهدا توسط پایگاه کوثر در محل سالن 17 شهریور داران و برگزاری کارگاه دخترانه عنوان کرد.

,

وی در پایان با گرامی داشت یاد‌ و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از تمام اقشار بسیج دعوت کرد تا در برنامه های هفته دفاع مقدس حضوری باشکوه داشته باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه