اخبار داغ

برنامه های هفته دفاع مقدس پلدختر اعلام شد

برنامه های هفته دفاع مقدس پلدختر اعلام شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ محمد محمودوند،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس که در دفتر فرماندهی برگزار شد با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت:بر اساس آیات و روایات،دفاع مقدس یک حرکت الهی بود که در راستای دفاع از آرمان ومبانی اسلام محمدی(ص) به فرمان امام راحل قدرت مجاهدین فی سبیل الله در مقابل طاغوت به منصه ظهور گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس افزود:در روز اول هفته دفاع مقدس باعنوان "معنویت ،اقتدار نیروهای مسلح ،وحدت ملی ،سلامت"برنامه هایی از قبیل دیدار فرمانده و پایوران با امام جمعه،شرکت کارکنان در نماز جمعه،برپایی ایستگاه صلواتی و سلامت ومحفل شب خاطره برگزار شد.

,

 

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با اشاره به دومین روز هفته دفاع با عنوان"علم،فناوری،جوانان وسربازان"عنوان کرد: نواختن زنگ مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید،اجرای رژه موتوری،مراسم تجلیل از سربازان،کارگاه مصون سازی فرهنگی وبرگزاری یادواره شهدا می باشد.

,

 

,

سرهنگ محمودوند تصریح کرد: برنامه های سومین روز با عنوان"ولایتمداری،همبستگی ملی،دفاع همه جانبه" این هفته شامل برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی،همایش نقش زن در دفاع مقدس وتربیت فرزندان،برگزاری مسابقات ورزشی ،اعزام راویان دفاع مقدس به مساجد ومدارس وبرگزاری یادواره شهدای روستای جلوگیر و برپایی ایستگاه صلواتی می باشد.

,

 

,

وی با اشاره به برنامه های چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان""اقتصاد مقاومتی،خودباوری،پشتیبانی مردمی واصناف" گفت:افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت،همایش تبیین نقش اصناف وبازاریان در دفاع مقدس،افتتاح پایگاه اداری از برنامه های این روز است.

,

 

,

محمودوند،اعزام سخنران به مدارس ودانشگاه ها با موضوع دفاع مقدس،گردهمایی سیاسی بسیجیان وپیشکسوتان دفاع مقدس،برگزاری یادواره شهدا،ویزیت رایگان،اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم از برنامه های پنجمین روز از هفته دفاع با عنوان "بصیرت افزایی،دشمن شناسی،بیداری اسلامی و استکبار ستیزی "برشمرد.

,

 

,

وی ادامه داد: مسابقه دو و میدانی،برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس،اجرای برنامه احلا من العسل و برگزاری یادواره شهدا از برنامه های ششمین روز از این هفته با عنوان "رزمندگان ،پیشکسوتان،زنان اسوده های صبر و مقاومت"می باشد.

,

 

,

وی یادآورشد: برگزاری مراسم غبار روبی گلزار شهدا در عصر روز پنجشنبه هفتم مهرماه ،دیدار با خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان،اجرای برنامه آبروی کوچه ،افتخار محله،برگزاری یادواره شهدای پل تنگ از برنامه های آخرین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان "فرماندهان،عزت مداران و حماسه آفرینان"است.

,

 

,

وی در ادامه با قدردانی از اصحاب رسانه شهرستان که در عرصه خطیر اطلاع رسانی تلاش می کنند خاطر نشان کرد: خبرنگاران واهل قلم با توجه به فضای مجازی وسرعت انتقال اخبار نسبت به صحت و درستی خبر توجه شود و بیشتر برای توسعه و پیشرفت شهرستان در سایه وحدت وهمدلی تلاش کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه