اخبار داغ

صیح امروز انجام شد؛

نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس خدابنده+تصاویر

نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس خدابنده+تصاویر
مراسم نمادین و شهرستانی نواختن زنگ مهر و مقاومت امروز در شهر قیدار و در دبیرستان دخترانه علم و دانش با حضورمسئولان شهرستان و نمایندگان استان زنجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴، امروز مراسم نمادین و شهرستانی نواختن زنگ مهر و مقاومت امروز در شهر قیدار و در دبیرستان دخترانه علم و دانش با حضورمسئولان شهرستان و نمایندگان استان زنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده به عنوان اولین سخنران این مراسم ضمن تبریک ایام بازگشایی مدارس اعلام کرد : سال تحصیلی جدید با نواختن زنگ مهر و مقاومت آغاز می شود.

,

وی ایجاد شور ونشاط و تغییر در زندگی آحاد جامعه با بازگشایی مدارس را مهمترین تحول دانست و افزود: مدرسه و تحصیل تکاپویی در کل افراد به وجود می آورد وکه میتوان آن را دمیدن روح تازه تعبیر کرد.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده اظهارامیدواری کرد: سال تحصیلی جدید سال سلامتی ، پیروزی ، رشد و تعالی اهداف تعلیم وتربیت باشد.

,

در ادامه برنامه حجت الاسلام موسوی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس گفت:مهر امسال مهر حسینی و مدارسمان مدارس حسینی شده است.

,

وی ابراز امیدواری کرد: شروع مهر امسال درس‌آموز مکتب حسینی باشیم و چون شهید حججی‌ها چگونه زیستن حسینی را بیاموزیم.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان از دیرباز در فرهنگ غنی دینی و ملی ما واجد والاترین جایگاه بوده و در جهان معاصر هم آموزش و پرورش به‌عنوان عامل مولد سرمایه‌های ارزشمند انسانی و محور توسعه پایدار تلقی شده است و از نقشی شگرف در رشد و پیشرفت همه‌جانبه جوامع برخوردار شده است.

,

وی افزود:رهبر فرزانه انقلاب نیز آینده کشور را مرهون تلاش امروز آموزش و پرورش دانسته و همواره همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها را به همکاری با این نهاد اثرگذار دعوت کرده‌اند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه