اخبار داغ

امام جمعه نهاوند:

دفاع مقدس گنجینه عظیمی از معرفت و ایمان است

دفاع مقدس گنجینه عظیمی از معرفت و ایمان است
امام‌جمعه نهاوند گفت: باید ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود تا انها از این گنجینه عظیم معرفت و شجاعت و ایمان بهره‌مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در دیدار با بسیجیان نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: نسل جوان جامعه زمان دفاع مقدس را درک نکردند و ندیدند چطور رزمندگان اسلام جانانه 8 سال در مقابل استکبار جهانی و آمریکا ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس که نماد ایثارگری و شجاعت رزمندگان اسلام است فرصت مناسبی برای بیان اهداف دفاع مقدس است و بیان رشادت‌های شهدا و رزمندگان غیور ایران اسلامی است.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از جنگ تحمیلی ذلیل شدند و جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهدا روزبه‌روز پیشرفت کرده است و در دنیا عزتمند شده است.

,

وی گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز مدارس فرصت خوبی برای استفاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس در مدارس است تا نسل جوان جامعه با روزهای دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

,

مغیثی اظهار داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام‌نشدنی است که باید ابعاد مختلف 8 سال جنگ تحمیلی را برای جوانان و دانش آموزان جامعه بیان کرد.

,

در ادامه این مراسم سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند بابیان اینکه در این هفته بیش از 160 عنوان برنامه در پایگاه‌های بسیج و سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود، گفت: در این برنامه سعی شده است که اهداف و ابعاد رشادت‌های بی‌نظیر رزمندگان اسلام برای جوانان بیان شود.

,

وی اظهار داشت: در طول این هفته برنامه‌های مذهبی و سیاسی و بصیرتی در حال اجرا است و با توجه به تقارن با ماه محرم از این فرصت برای بیان اهداف قیام امام حسین (ع) استفاده کنند.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: رزمندگان اسلام با تأسی گرفتن از اباعبدالله الحسین (ع) در مقابل ظلم و ستم ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

,

وی بیان داشت: امروز وظیفه همه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی است و همه باید با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب بتوانیم راه پرافتخار انقلاب اسلامی را باقدرت ادامه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه