اخبار داغ

گلایه مردم از رشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای اجناس چینی در شمال کشور

گلایه مردم از رشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای اجناس چینی در شمال کشور
متاسفانه در سال های اخیر فروشگاه هایی در حال رشد در شمال کشور و به طبع در سراسر کشور در حال راه اندازی هستند که اجناس چینی را به فروش میرسانند، اجناسی که کیفیت آن بسیار پایین است، اما برای اجناس ایرانی تنها سالی یکی دو بار نمایشگاه بر پا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ یکی از مخاطبین رسانه خبری ما در پیامی در خصوص دررشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای در شمال کشور که اجناس چینی را به فروش می رساند، از کم لطفی مسئولین برای اعطای مجوز به فروشگاه های ایرانی در این شهر ها خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی در این یادداشت خود آورده است؛

,

من واقعا دنبال این میگردم که اجناس ایرانی بخرم اما...

,

چرا باید از یه فروشگاه های زنجیره ای مثل "خانه وکاشانه"  که تماما اجناس چینی دارن مخصوصا تو شهرهای شمال کشور هر چند ده کیلومتر یه دونه باشه، اما برای اجناس ایرانی تنها سالی یکی دو بار نمایشگاه بر پا بشه؟

,

الان که نزدیک سال تحصیلی هست منی که دارم تو یه شهر بزرگی مثل مشهد زندگی میکنم رفتم کلی تو اینترنت سرچ کردم تو کل شهر سه تا مرکز متمرکز فروش لوازم التحریر ایرانی پیدا کردم.

,

آتش به اختیار یعنی چی؟ یعنی چندتا بازاری ولایتمدار خوش فکر و سرمایه دار با هم دیگه مرکز فروش های دائمی از اجناس ملی برپا کنن. یعنی تولید کننده ی ولایتی ما محصولشو سنبل نکنه.

,

طراح های دغدغه مند فرهنگی کارشناشی شده  واقعا وقت بزارن و کارکنن تا طرح های زیبا ابداع کنن. نه این که بعد عمری یه عروسک سبزه و سنگین وزن و نسبتا گرون به نام سارا ودارا وارد بازار کنیم هیچ جذابیتی در رقابت با عروسک باربی و امثال ذالک نداشته باشه.

,

اجناس چینی فروشگاه های فوق الذکر کاملا مشخصه که نیاز سنجی شده و ریز طبقه بندی شده با قیمت های مناسب و بسته بندی های شکیل داره عرضه میشه،اینه رمز موفقیتشون.

,

و در آخر به نظر من اینجوری که من نوعی وقتی تو یه راسته خیابون برای خرید پوشاک یا هر جنس دیگه راه میرم و از بین اون همه کالا شاید یکی دوتا جنس ایرانی مرغوب و شکیل پیدا کنم فایده نداره و وقتی من سراغ دارم طلبه ای رو که برای خرج زنده گیش مغازه پوشاک زده اما اکثرش برند تایلنده  از باقی مردم چه انتظار؟؟؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه