اخبار داغ

استاندار اصفهان خبرداد؛

تصویب بودجه ۱/۵میلیارد دلاری برای توسعه روستاهای کشور/ سالانه ۱۱۸ روستای اصفهان توسعه می یابند

تصویب بودجه ۱/۵میلیارد دلاری برای توسعه روستاهای کشور/ سالانه ۱۱۸ روستای اصفهان توسعه می یابند
استاندار اصفهان، با بیان اینکه هر سال ۱۱۸ روستای استان تحت پوشش توسعه منظم قرار می گیرند، گفت: بر این اساس ۱۸ دهستان و ۱۲۱ روستا برای تهیه نقشه توسعه در نظر گرفته شده است…
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رسول زرگرپور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان، با اشاره به مناسبت های پیش رو، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یکی از مناسبت های مه در این ایام استف ما هر چه داریم از دفاع مقدس داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

استاندار اصفهان آغاز ماه محرم را دیگر مناسبت این ایام دانست و اظهار کرد: امسال با برگزاری اجلاس پیرغلامان حال و هوای محرم اصفهان رنگ و بوی خاصی گرفت و امیدواریم مراسم های مذهبی موجود در استان نیز در شان این ماه و با معنویت و شکوه برگزارشود.

,

وی با اشاره به دستور کار جلسه در خصوص تشکیل کمیته ساماندهی آمارهای ثبتی در استان اظهارداشت: اهمیت حیاتی آمار برای همه روشن است و هیچ حرکت، برنامه ریزی و اقدامی بدون استناد به آمار نتایج روشنی نخواهد داشت.

,

زرگرپور با بیان اینکه دستگاه های استان هر کدام آمارهای خود را جمع آوری می کنند، عنوان کرد: یکی از ضروری ترین اقدامات سامان دهی این آمار و بررسی صحیح بودن آن است.

,

استاندار اصفهان با بیان اینکه همه ی دستگاه های اجرایی به نوعی تولید کننده ی آمار هستند، افزود: این کمیته، کمیته ای خواهد بود که راهبری، هماهنگی و سیاستگذاری می کند و لزوما همه دستگاه ها که تولید آمار می کنند نمی توانند عضو آن باشند و دستگاه هایی باید عضو این کمیته باشند که تولید و هماهنگی و انتشار آمار جزء وظیفه ی ذاتی و اصلی آن ها است.

,

وی با بیان اینکه نزدیک به شش دستگاه استان وظیفه تولید آمار را برعهده دارند، تصریح کرد: این کمیته از توانمندی های سایر دستگاه ها در موارد لازم بهره خواهد جست.

,

زرگرپور بر تشکیل کارگروه توسعه ی روستایی و عشایری تاکید کرد و افزود: این کارگروه باید با قوت شروع به فعالیت نماید و اصلی ترین وظیفه ی این کارگروه تعیین سهم استان از بودجه ی ۱.۵ میلیارد دلاری برای توسعه ی روستاها است که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است در برنامه ششم هرسال ۱۱۸ روستای استان تحت پوشش توسعه ی منظم قرار می گیرد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه هرسال ۱۱۸ روستای استان تحت پوشش توسعه ی منظم قرار می گیرند، افزود: براین اساس ۱۸ دهستان و ۱۲۱ روستا برای تهیه ی نقشه توسعه در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان برنامه ی ششم تمامی مناطق روستایی مورد توجه این نوع حمایت برای اشتغال پایدار قرار گیرد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه