اخبار داغ

علت تاخیر در اسکان تعدادی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه کردستان

علت تاخیر در اسکان تعدادی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه کردستان
معاون آموزشی دانشگاه کردستان گفت: از ظرفیت حدود 4000 نفری خوابگاه های دانشگاه کردستان, خوابگاه 1000 نفر با یک هفته تاخیر آماده شد و علت آن هم پایان نیافتن تعمیرات بود اما از امروز کار تعمیرات خوابگاه ها اتمام میابد و دانشجویان میتوانند اسکان پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش،در طی چند روز اخیر عکس هایی از سرگردانی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه کردستان در فضای مجازی منتشر شد که برای تشریح این وضعیت معاون آموزشی دانشگاه کردستان در گفتگوی اختصاصی با کُرددانش اظهار داشت: هر سال برای تعمیر و بهسازی خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه کردستان حدود 200 میلیون تومان هزینه میشد اما امسال این رقم 10 برابر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

وی افزود: امسال و برای اولین بار در دانشگاه کردستان بصورت کلی, ویژه و اختصای تعمیرات اساسی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان یعنی معادل 10 سال دوجه تعمیر خوابگاه ها, برای تعدادی از خوابگاه های دانشجویی هزینه کرده ایم.

,

 

,

 سی و سه مرده ادامه داد: در تابستان امسال که خوابگاه ها خالی بود خوابگاه های این دانشگاه را بصورت اساسی از صفر تا صد تعمیر و مرمت کردیم و همین امر باعث تاخیر پیش آمده در اسکان تعدادی از دانشجویان دانشگاه کردستان شد.

,

 

,

وی تصریح کرد:  از ظرفیت حدود 4000 نفری خوابگاه های دانشگاه کردستان, خوابگاه 1000 نفر با یک هفته تاخیر آماده شد و علت آن هم پایان نیافتن تعمیرات بود اما از امروز کار تعمیرات خوابگاه ها اتمام میابد و دانشجویان میتوانند اسکان پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه