اخبار داغ

رییس سازمان تبلیغات اسلامی همدان:

۱۵۰۰مبلغ و مبلغه برنامه های های محرم را پوشش می دهند

۱۵۰۰مبلغ و مبلغه برنامه های های محرم را پوشش می دهند
رییس سازمان تبلیغات اسلامی همدان از تحت پوشش قرار گرفتن ۲هزار نقطه توسط ۱۵۰۰مبلغ و مبلغه برای سخنرانی، گفتمان و تحلیل محتوایی ماه محرم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام علی دشتکی  در گفت و گو با صبح الوند، با توجه به جایگاه والای فرهنگ عاشورا، ماه محرم و صفر در فرهنگ دینی ،مذهبی و ظرفیت و فرصتی که در این برنامه برای فعالیت های فرهنگی وجود دارد اظهار کرد: ستاد شئون تبلیغات اسلامی از چندماه گذشته نسبت به سیاست گذاری، برنامه ریزی محرم و صفر را در اولویت کار خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

حجت‌الاسلام علی دشتکی همچنین بابیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قبل از انجام هرکاری اولویت های تبلیغی در این ایام مشخص شده است افزود: اولین اولویت این سازمان در ماه محرم و صفر بحث محوریت نظام ولائی و ولایت پذیری است.

,

 

,

وی همچنین بحث ترویج سبک زندگی اسلامی و تبیین مضرات تسیب های اجتماعی با زیر فصل و زیر برنامه ها را دیگر اولویت های این سازمان در ماه محرم و صفر عنوان کرد و اظهار کرد: سومین اولویت نیز تبیین شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) خواهد بود.

,

 

,

رییس  سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه تببین فریضه امربه معروف و نهی از منکر و تحلیل آسیب های عزاداری از دیگر اولویت های سازمان تبلیغات است گفت: موضوع اصلی شکل عزادراری ها، همچنین محتوا و برخی خرافات هایی است که در این موضوع است که قمه زنی یکی از این موارد است.

,

 

,

وی  نقش عاشورا در انسان سازی باموضوع نقش عاشورا و بارغه امید و آینده همچنین عاشورا و گسترش فرهنگ توحیدی را از دیگر برنامه های سازمان بر شمرد و یادآور شد: تبیین آثار دفاع مقدس در تثبیت و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این سازمان در این ایام خواهد بود.

,

 

,

حجت‌الاسلام دشتکی ضمن اینکه ظرفیت و محتوای این برنامه ها ویژگی هایی نیز خواهد داشت از جمله این ویژگی ها را تعالی بخش بودن محتوا منطقی بودن محتوا عنوان کرد و خاطر نشان کرد: محتوای این برنامه ها باید دارای محبت باشد به طوریکه ارتباط عاطفی در تمام سخنان مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

وی  با اشاره به اینکه این برنامه ها در ۲هزارو ۲۰هیئت فصلی، فرهنگی، پیشکسوت و نیز دانش آموزی اجرا خواهد شد گفت: در این راستا در ۱۸۰۰مسجد نیز برنامه های فرهنگی تبلیغی عزاداری اجرا خواهد شد.

,

 

,

 رییس  سازمان تبلیغات اسلامی همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن ۲هزار نقطه توسط ۱۵۰۰مبلغ و مبلغه برای سخنرانی، گفتمان و تحلیل محتوایی ماه محرم خبر داد و افزود: سخنرانی، عزاداری و دسته جات سینه زنی و اجتماعات بویژه در تاسوعا و عاشورا بصورت ویژه در تمام شهرستان ها اجرا خواهدشد.

,

 

,

 
وی  همچنین افزود: در گفتمان های دینی برنامه های هفته اول ماه محرم که هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر است برنامه های ویژه ای اجرا می شود که اجتماع طلایه داران و حضور آنان در نماز جمعه تمام شهرستان های استان و با  اجرای تذکر لسانی در همه مساجد، هیئت ها و ادارات  همراه خواهد بود.

,
,

انتهای پبام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه