اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر درجزین:

محدودیتی برای حضور مردم در جلسات شورا نداریم/ پیشرفت 60 درصدی سالن ورزشی بانوان درجزین

محدودیتی برای حضور مردم در جلسات شورا نداریم/ پیشرفت 60 درصدی سالن ورزشی بانوان درجزین
رئیس شورای اسلامی شهر درجزین با بیان اینکه محدودیتی برای حضور مردم در جلسات شورا نداریم، گفت: جلسات شورا محرمانه نیست که بخواهیم مانع حضور مردم شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در ادامه گفتگو با روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان سمنان، این بار به سراغ حسن کاشفی، رئیس شورای اسلامی شهر درجزین رفته ایم. شما را به مطالعه این گفتگو دعوت می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مرآت- جناب کاشفی! شهردار جدید کار خود را آغاز کرده است؟

, مرآت- جناب کاشفی! شهردار جدید کار خود را آغاز کرده است؟,

بله ما آقای شاهمیری، شهردار اسبق درجزین را بار دیگر انتخاب کردیم و ایشان کارهای مقدماتی خود را آغاز کرده است.

,

مرآت- همانطور که مستحضرید طبق ماده 15 قانون تشکیلات شوراها، جلسات شورا باید به صورت علنی برگزار شود. برای اجرای این ماده قانونی چه تمهیداتی اندیشیده اید؟

, مرآت- همانطور که مستحضرید طبق ماده 15 قانون تشکیلات شوراها، جلسات شورا باید به صورت علنی برگزار شود. برای اجرای این ماده قانونی چه تمهیداتی اندیشیده اید؟,

ما محدودیتی برای حضور مردم در جلسات نداریم. جلسات شورا محرمانه نیست که بخواهیم مانع حضور مردم شویم. جلسات ما در روزهای یکشنبه برگزار می شود و هرکس بخواهد می تواند در جلسات حضور پیدا کند.

,

مرآت- با توجه به محدودیت های بانوان برای ورزش کردن در محیط های عمومی، آیا در حوزه ورزش بانوان تصمیمات ویژه ای اتخاذ کرده اید؟

, مرآت- با توجه به محدودیت های بانوان برای ورزش کردن در محیط های عمومی، آیا در حوزه ورزش بانوان تصمیمات ویژه ای اتخاذ کرده اید؟,

بله. ما پیشتر برنامه هایی در حوزه ورزش بانوان داشته ایم. در حال حاضر یک سالن ورزشی ویژه بانوان در درجزین در حال احداث است. پیشرفت فیزیکی این سالن 60 تا 70 درصد است و پس از تکمیل ان شاء الله رضایت بانوان را در پی خواهد داشت.

,

مرآت- به عنوان پرسش پایانی مهم ترین اولویت های خود را در شورای پنجم تشریح کنید.

, مرآت- به عنوان پرسش پایانی مهم ترین اولویت های خود را در شورای پنجم تشریح کنید.,

بیشتر فعالیت های ما در حوزه توسعه عمرانی تعریف می شود. هدف دیگر ما ورود در حوزه های فرهنگی است؛ چراکه ما در درجزین نه اداره ارشاد داریم و نه اداره تبلیغات اسلامی! تمامی فعالیت های فرهنگی درجزین با همکاری دفتر امام جمعه بر عهده شورا و شهرداری است. ما می کوشیم با برگزاری برنامه های مختلف، سطح فرهنگ و اعتقادات مردم را ارتقاء دهیم.

,

در کنار این موارد، به طور جدی در اندیشه ایجاد درآمد پایدار برای شهر هستیم.

,

مرآت- برای شما و همکارانتان آرزوی موفقیت داریم.

, مرآت- برای شما و همکارانتان آرزوی موفقیت داریم.,

من هم برای شما آرزوی توفیق دارم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه