اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد:

7 پروژه آموزشی در خلیل‌آباد به بهره برداری می رسد

7 پروژه آموزشی در خلیل‌آباد به بهره برداری می رسد
فرماندار خلیل‌آباد گفت: ساخت 7 پروژه آموزشی در دست اقدام است که دو آموزشگاه در هفته آینده و پنج پروژه آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری امروز در نشست با پارلمان زنان و خانواده و دانش‌آموزی شهرستان خلیل‌آباد که در دبیرستان حضرت معصومه(س) با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی تشکیل شد اظهار داشت: آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد در دولت یازدهم دوران بسیار موفقیت‌آمیزی را سپری و باعث جلب اعتماد مردم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه بیش از شش میلیارد مساعدت‌های مالی خیرین به آموزش‌وپرورش صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم بیش از هشت هزار مترمربع به فضاهای آموزشی شهرستان خلیل‌آباد افزوده شد.

,

 

,

فرماندار خلیل‌آباد از ارتقاء آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد در حوزه فعالیت‌های قرآنی از گروه سه به گروه دو استان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 85 درصد از مدارس شهرستان به سیستم گرمایش مطبوع مجهز شده‌اند و تا پایان سال به صد در صد می‌رسد.

,

 

,

وی بابیان اینکه شش پروژه آموزشی نیمه‌تمام در دولت یازدهم نیز با مساعدت خیرین تکمیل شد، اذعان کرد: ساخت 7 پروژه آموزشی در دست اقدام است و 2 آموزشگاه در هفته آینده و 5 پروژه آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 

,

شاکری با تأکید بر اینکه حس همدلی، تعامل و مدیریت عالمانه نیز از عوامل موفقیت‌ آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد بوده است، عنوان کرد: در سطح شهرستان وحدت و همدلی حکم‌فرما است.

,

 

,

وی در پایان به تشکیل پارلمان زنان و خانواده در خلیل‌آباد اشاره کرد و گفت: تشکیل پارلمان زنان و خانواده نیز در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها در همه حوزه‌ها کارگشا خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه