اخبار داغ

امام جمعه تویسرکان:

تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس در جامعه یک ضرورت است

تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس در جامعه یک ضرورت است
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که 50 سال هم درباره آن گفته شود باز کم است، گفت: دفاع مقدس ابعاد مختلفی داشت که باید به خوبی در جامعه امرزی تبیین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس پرسنل سپاه ناحیه تویسرکان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.در این دیدار «حجت السلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان گفت: دفاع مقدس با تمامی سختی هایی که داشت زمینه سعادتمندی بسیاری را فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی بابیان اینکه گرفتاری ها برای مؤمن پله ترقی است، اظهار کرد: لحظه های سخت جبهه ها توصیف نشدنی است و به همان اندازه هم ایثارگران ما به مقامی توصیف نشدنی دست یافتند، چرا که اگر دفاع مقدس و بودن در مکتب امام حسین(ع) نبود، این همه عزتمندی هم برای شهدای ما رقم نمی خورد، شهدا کشته شدگان جنگ نیستند، بلکه آنان با عزمی راسخ روحشان تعالی یافت و به مقام ارزشمندی دست یافتند.

,

امام جمعه تویسرکان افزود: بی تردید نورانیت معنوی را به خوبی می توان در دل خانواده هایی دید که یک یا تمام فرزندان خود را در راه انقلاب و  در جبهه های جنگ از دست دادند و در این راه صبوری کردند.

,

حجت اسلام موحدی عنوان کرد: بنا به گفته بزرگان اگر کسی جوانی در راه خدا بدهد و بر آن داغ صبور باشد ثوابش از 70 فرزندی که تربیت کند و در رکاب امام زمان باشند هم بیشتر است و این گونه اجر و ثواب خانواده های شهدا به ویژه مادران آنان به خوبی نمایان می شود.

,

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که 50 سال هم درباره آن گفته شود باز کم است، عنوان کرد: دفاع مقدس ابعاد مختلفی داشت که باید به خوبی در جامعه امرزی تبیین شود.

,

, ,

امام جمعه تویسرکان در ادامه گفت: عمل به تلاوت آیات قرآنی هنر امام(ره) بود، چرا که ایشان  قرآن را تلاوت می کردند و به آن عمل و این گونه بود که ملت ایران با توجه به منویات ایشان در برابر کفر ایستادند و پیروز شدند.

,

حجت السلام موحدی افزود: هر جا که ما با اتکا به خدا و عمل به دستورات قرآنی و آموزه های دینی در برابر کفر ایستادیم پیروز شدیم و هرجا که انشقاق ایجاد شد دچار ضرر و اگر کمی به فتنه 88 نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که برخی خواص با رفتار خیانت وارانه خود عامل انشاق و پیاده سازی نقشه های شوم دشمنان شدند در حالی که در آن سو شاهد بودیم که در برابر تحریم ها ما به خود متکی شدیم و دفاع نظامی خود را ارتقاء بخشیدیم و همین امر سبب شد تا عزتمندی کشورمان چندبرابر شود.

,

وی تصریح کرد: درباره اقتصاد مقاومتی هم باید به همین روش جلو برویم و با اهتمام به ارائه راهکایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و با اتکا به ظرفیت های دخلی، رشد اقتصادی کشورمان را ارتقاء ببخشیم، چرا که سال های پس از انقلاب به خوبی به ما نشان داد که هر جا با اتکا به خدا روی پای خودمان ایستادم تمام درهای پیشرفت به رویمان باز شد.

,

, ,

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان هم با بیان اینکه در سطح شهرستان تویسرکان بیش از 75 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرایی می شود، گفت: این هفته فرصت مناسبی در راستای تبیین ارزش های انقلابی، جهادی ایثار و شهادت برای نوجوانان و جوانان است که نشست های روشنگری و اعزام راویان فتح از جمله این فرصت های طلایی برای آگاهی بخشی درباره دفاع مقدس برای نسل جوان است.

,

, ,

انتهای پیام/

,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه