اخبار داغ

مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم در اردبیل مطرح کرد؛

پیشتازی مردم اردبیل درحمایت از مدافعان حرم/نابودی کامل داعش نزدیک است

پیشتازی مردم اردبیل درحمایت از مدافعان حرم/نابودی کامل داعش نزدیک است
سید شفیع حسینی گفت: ستاد پشتیبانی استان اردبیل در جذب کمک‌های مردمی جزو استان‌های پیشتاز و برتر کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سید شفیع حسینی در جلسه هم اندیشی با مدیران خبرگزاری ‌های استان در خصوص پشتیبانی مدافعان حرم اظهار کرد: ستاد پشتیبانی استان اردبیل در جذب کمک‌های مردمی جزو استان‌های پیشتاز و برتر کشور بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه مردم اردبیل همیشه در امور خیریه پیشتاز بوده اند گفت: در سایه همین حمایت‌هااست که خاک سوریه از لوث وجود گروه تکفیری داعش در حال پاک شدن است.

,

 مسئول ستاد پشتیبانی و جذب کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی در اردبیل اظهار کرد: البته برای رسیدن به امنیت پایدار و دائمی، ضرورت دارد که حمایت‌های مردمی از مدافعان حرم همچنان ادامه داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه امرزو تنها در 15 درصد خاک سوریه گروه‌ تکفیری داعش حضور دارد گفت: انشاالله در آینده ای نزدیک خبر نابودی کامل این گروه تکفیری در سوریه را خواهیم شنید.

,

سید شفیع حسینی در ادامه با اشاره به لزوم تبیین چرایی حضور مدافعان حرم در سوریه اظهار کرد: انتطار می‌رود رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها با تولید محتوای مناسب، بتوانند مشارکت مردم در کمک به ستاد پشتیبانی مدافعان حرم را افزایش دهند.

,

وی در پایان با اشاره به آغاز ماه محرم اظهار کرد: مردم خیر اردبیل می‌توانند بخشی از هزینه احسانات و نذورات خود در این ماه را برای کمک به رزمندگان اسلام در سوریه اختصاص دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه