اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل:

افزایش تعداد سفر در اردبیل با شیب ملایم/ دومین مستند معرفی استان اردبیل ساخته می‌شود

افزایش تعداد سفر در اردبیل با شیب ملایم/ دومین مستند معرفی استان اردبیل ساخته می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل از ساخت دومین مستند معرفی این استان توسط چینی‌ها خبر داد و گفت: این مستند از شهرستان‌های خلخال، اردبیل و مشگین‌شهر تهیه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، کریم حاجی‌زاده امروز در نشست مطبوعاتی در محل اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل. اظهار داشت: استان اردبیل نیازمند گردشگری پایدار است و برای تحقق آن باید تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: تحقق گردشگری پایدار در استان اردبیل نیازمند پول، همراهی مردم و دستگاه های اجرایی است و در عین حال نیز این امر به برخورداری از مطالعات کافی و کامل در حوزه گردشگری بستگی دارد.

,

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به سهم قابل توجهی که گردشگری در کل ارزش افزوده اقتصاد استان می تواند داشته باشد، تصریح کرد: همه باید برای ایجاد گردشگری پایدار تلاش کنیم.

,

حاجی زاده با اشاره به افزایش ورودی مسافران خارجی  به استان اردبیل گفت: طبق آمار ها،  تعداد سفر در استان اردبیل با شیب ملایم در حال افزایش است.

,

وی افزود: ورودی مسافران خارجی نسبت به سال گذشته 12.5 درصد  افزایش داشته است.

,

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مهمترین جاذبه‌ استان اردبیل بود که در تابستان امسال مورد بازدید گردشگران خارجی قرار گرفت

,

حاجی زاده خاطر نشان کرد:آب‌های گرم درمانی سرعین، پل معلق مشگین شهر و جاذبه‌های طبیعی هستند که بیشتر مورد توجه گردشگران داخلی قرار گرفته است.

,

وی افزود: اخیرا زیر ساخت های روستاهای  از جمله روستای کزج  مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته که معرفی جاذبه های اردبیل دلیل این توجه است.

,

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل از ساخت دومین مستند معرفی  استان های  اردبیل توسط گروه چینی خبر داد و گفت: این مستند از شهرستان های خلخال ، اردبیل و مشگین شهر تهیه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه