اخبار داغ

در اولین روز از بازگشایی مدارس:

300 دانش آموز روستاهای محروم بوکان از سپاه لوازم التحریر هدیه گرفتند+تصاویر

300 دانش آموز روستاهای محروم بوکان از سپاه لوازم التحریر هدیه گرفتند+تصاویر
ظهر امروز یکم مهر ماه و همزمان با بازگشایی مدارس بیش از 300 نفر از دانش اموزان مناطق محروم روستای بوکان از طرف سپاه شهرستان لوازم التحریر هدیه گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس؛در حاشیه اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم که به صورت نمادین در دو روستای جوانمرد و گل بهی برگزار شد جانشین فرماندهی سپاه بوکان در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار کانی پرس در باره جزئیات اهدای این بسته ها افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای برنامه های محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی و همچنین قرارگاه حمزه سید الشهدا 300 بسته پک کامل لوازم التحریر در بین دانش اموزان روستاهای محروم بوکان تقسیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس؛,

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی افزود: بسته های تهیه شده شامل لوازم مورد نیاز دانش آموزان نظیر دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، پاکن، مداد تراش،کیف و لباس فرم مدرسه است

,

وی عنوان کرد: جدای از این بسته ها به خانواده های نیازمند روستاهای تابعه نیز پک خاروبار شامل روغن، قند و برنج اهدا خواهد شد که در کل ارزش ریالی این هدایا 500 میلیون ریال خواهد بود.

,

مقصود وکیلی ادامه داد: در تمامی بسته های لوازم التحریر اهدای از بهترین نوع لوازم التحریر ایرانی استفاده شده است تا از هم اکنون به فرزندانمان خرید کالای ایرانی را آموزش دهیم.

,

جانشین فرماندهی سپاه بوکان تصریح کرد: در این طرح دانش اموزان بیش از 20 روستای محروم بوکان این هدایا را دریافت کردند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه