اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

دانش آموزان باید در امر پژوهش و تحقیق توانمند شوند/باید قدرت علمی خود را به رخ دشمنان بکشیم

دانش آموزان باید در امر پژوهش و تحقیق توانمند شوند/باید قدرت علمی خود را به رخ دشمنان بکشیم
امام جمعه میاندوآب گفت: دانش آموزان باید در امر پژوهش و تحقیق توانمند شوند و از هم اکنون دنبال تحقیق و پژوهش و مطالعه بروند تا بر دانش و اندوخته های علمی خود بیافزایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب، اظهار کرد: دانش آموزان باید به وظیفه خود که تحصیل، تهذیب و ورزش عمل کنند و این سه نکته را که توصیه مقام معظم رهبری به جوانان است، در نظر داشته باشندو

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب افزود: دانش آموزان نباید امروز را به فردا موکول کنند و در عرصه علم آموزی و دانش افروزی که رقابت سخت است باید شبانه روز تلاش کنید تا به موفقیت دست یابید.

,

وی با تاکید بر اینکه برای غلبه بر دشمنان باید خود را از لحاظ علمی تقویت کنیم، گفت: امروز اگر دشمن جرات حمله نظامی ندارد به خاطر قدرت موشکی و نظامی دفاعی ماست و لذا باید دانش آموزان و همه دنبال علم و پژوهش و تحقیق باشند تا در زمینه علمی نیز به قدرت دست یابیم.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه دانش آموزان باید در امر پژوهش و تحقیق توانمند شوند، تصریح کرد: هر دانش آموز باید در طول سال تحصیلی چند تحقیق ارائه کند و از هم اکنون دنبال تحقیق و پژوهش و مطالعه بروند تا بر دانش و اندوخته های علمی خود بیافزایند.

,

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: از سوی دیگر دانش آموزان و مسئولان باید توجه داشته باشند که همه کارها برای خدا باشد و انسان نباید عمر خود را در راه نادرست هدر دهد و دانش آموزان باید در کنار علم آموزی، معنویت افزایی کنند.

,

وی هم چنین بر لزوم تقویت روحیه خودباوری، تلاش و کوشش و اتحاد در میان دانش آموزان تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه