اخبار داغ

معاون صنعت و معدن لرستان خبر داد:

پرداخت 582 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی لرستان

پرداخت 582 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی لرستان
معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه جمع خروجی پرداخت دو سامانه ۵۸۲ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان برای ۷۱۶ پروژه بوده است، گفت: در زمینه درصد پرداخت، لرستان پنجمین استان کشور است که تعهد ما ۳۰۵ واحد بود اما ۳۴۹ واحد پرداختی داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مسعود رضا پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۹۵ روی آمار سامانه رونق تولید، لرستان ۳۴۹ واحد و پروژه پرداختی با مبلغ ۴۱۸ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی عنوان کرد: خارج از سامانه رونق تولید تسهیلات مستقیمی را بانک ها پرداخت کردند که ۳۶۷ پروژه را با ۱۶۳ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان پرداخت کردند.

,

 

,

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه جمع خروجی پرداخت دو سامانه ۵۸۲ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان برای ۷۱۶ پروژه بوده است، ادامه داد: در زمینه درصد پرداخت، لرستان پنجمین استان کشور است که تعهد ما ۳۰۵ واحد بود اما ۳۴۹ واحد پرداختی داشتیم.

,

 

,

رضا تصریح کرد: سقف مبلغی که به ما تخصیص داده بودند ۴۰۵ میلیارد تومان بود که ما ۴۱۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان با همکاری بانک ها پرداخت کردیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سالجاری شش پروژه پرداختی داشته ایم، افزود: که ۱۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیارد تومان پرداختی ما برای این شش پروژه بوده است.

,

 

,

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به اینکه لرستان در بحث معرفی واحدها به بانک پس از اصفهان استان دوم کشور است، خاطرنشان کرد: ۲۶۵ واحد و پروژه در جلسات کارشناسی تصویب شده و با مبلغ ۴۴۳ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان به بانک های عامل رفته است.

,

 

,

رضا با اشاره به اینکه لرستان در بحث پرداخت ها استان هفتم کشور است، یادآور شد: تاکنون در کل کشور ۲۵۴ میلیارد تومان به ۲۱۰ واحد پرداخت شده که حدود ۱۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان لرستان رقم بسیار خوبی است.

,

 

,

وی با بیان اینکه امسال استقبال واحدها به دلیل اقساط گذشته و کسر یارانه ها کم شده است، عنوان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان هم در بانک ملی برای پتروشیمی لرستان داریم که بخشی از آن پرداخت شده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه